fredh Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) hoi, ik heb een probleem met dit online spelbattlefield hero. Sinds 2 dagen kan ik niet meer spelen. Inloggen lukt wel, maar daarna gaat het mis. Windows zegt dat er een probleem is maar kan geen oplossing vinden. Best wel balen, want ik speel het graag. Het probleem is begonnen na de laatste update van zowel windows 7 als van het spel. de updaten waren eer gistern, tegelijk.Wie weet wat er mis is? Bewerkt: 25 juni 2010 door fredh Reageren
Dastard Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Ik was een beta tester van Battlefield Heroes en toen heeft EA me verteld dat er vast wel problemen zouden komen met W7 - aangezien Heroes niet getest was met Windows 7 scheelt het wss daar aan. Probeer eens het spel te re-installeren en het zeker melden aan EA. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Op het forum is daar wel al een topic of 2 over, daar zul je het wel vinden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.