Hayte Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Ik heb, zoals de meesten hier wel denk ik, MSN (of WLM, zoals dat nu heet), en ik ondervind er een zeer amateuristisch en irritant probleem, namelijk dat als ik hem opstart hij automatisch naar de voorgrond springt en geselecteerd wordt (dus als ik iets aan het typen was in FireFox en ik start MSN, springt de cursor en alles meteen in MSN en wat ik typ in FF komt in plaats van daar op MSN, wat ik irritant vind), en als ik inlog. Dit vind ik gewoon zo irritant en aangezien ik te lui ben om de hele tijd rekening te moeten houden met MSN als ik me aanmeld omdat dat ding weer naar de voorgrond gaat springen, wil ik dat het daarmee stopt. Weet iemand hoe je kan voorkomen dat hij steeds naar de voorgrond springt en geselecteerd wordt en weet ik niet allemaal? P.S; ja, Altijd op Voorgrond is niet aangevinkt maar dat is het probleem niet. Hij blijft niet op de voorgrond staan, hij verspringt alleen bij het opstarten steeds op de voorgrond. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Extra > Opties > Aanmelden > []Hoofdvenster van Windows Live Messenger openen bij het starten van Messenger Reageren
Hayte Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Daarvoor moet WLM starten bij het aanmelden bij Windows voor aangevinkt zijn, wat niet zo is. Nog een kleine samenvatting hoe ik altijd mijn pc opstart. IK start FireFox, en start ook MSN door zelf op de icoontjes te klikken. Bij het aanmelden verspringt WLM meteen naar de voorgrond waardoor wat ik aan het typen was in plaats van mijn email-adres komt, en als ik mij aanmeld verspringt hij naar de voorgrond en typt hij verder in dat zoekbalkje van je contact personen. Dit vind ik irritant, en dit wil ik niet meer. Reageren
Megadreams Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Helaas is dit volgens mij niet mogelijk. Naja ik zal erover nadenken en misschien een progje maken die ervoor zorgt dat dat niet meer gebeurd ofzo dat die msn de hele tijd laat minimaliseren misschien, maar het nadeel dan word dan wel dat je dat progje dan moet aanklikken bv. Reageren
Hayte Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Je hoeft echt niet speciaal voor mij een programmatje te gaan schrijven hoor :$ Ik vroeg me gewoon af of die optie bestond in WLM en dat ik er met m'n domme hoofd overheen had gelezen ofzo. Kennelijk dus niet en is Microsoft weer eens geweldig irritant bezig. Reageren
TomFurga Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Waarom laat je MSN niet automatisch opstarten met Windows, eventueel als "offline weergeven", en wacht je met Firefox tot MSN gestart is? Als je tevens in je aanmeldscherm "wachtwoord onthouden" inschakelt, moet het probleem over zijn. Bewerkt: 27 juni 2010 door clus Reageren
Hayte Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Omdat m'n rot broertje ook op deze pc gaat, en ik hem even veel vertrouw als een dief die met neon letters MIJ KAN JE VERTROUWEN heeft staan. En als ik wachtwoord onthouden aanvink, doet hij het nog steeds hoor. Namelijk als ik op aanmelden druk. Dan blijft hij naar voren springen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.