wesley123 Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 doe het maar eens opnieuw jij hebt niet de goeie opties gekozen Reageren
iefen Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) gedaan: create --> dan de 2e aangedrukt want dat is mijn samsung --> dan intel --> advanced --> de 2e want dat was ook ntfs en niet een compaq gebeure (boot) --> en dan rebuild bs --> quit maar dr stond de hele tijd ook al voor ik rebuild bs deed dat van boot sector status: OK en wordt het btw weer goed als ik gwn w7 herinstalleer of niet/ want ik back up nu me hd op externe hd en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik al die progs niet opnieuw moet installeren? gwn program files + register weer terug zetten of nie? jeej t is verholpen door systeem herstel ofzo weet k veel t is weg ik ben zo blij dank je wel iedereen Bewerkt: 29 juni 2010 door iefen Reageren
Kryziek Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Het is mooi dat het gelukt is maar kun je AUB de volgende keer in AN typen? Ik moest me echt concentreren om te kunnen lezen wat je bedoelde. Reageren
rayman2080 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Download bij een vriend een Linux live cd (zoals Knoppix) en brand die met alcohol/ IMGburn. Doe de CD in de computer en start je computer vanaf de cd op. Haal de bastanden die je nodig hebt eraf en doe ze op een cd/ dvd/ usb/ usb HDD. Installeer je systeem opnieuw. Doe de bestanden weer terug op je PC. Als dit niet werkt is er iets van je hardware stuk. Reageren
Hayte Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Het probleem is al opgelost, slimmert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.