studio dewolf Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Waar kan ik code vinden van downloadable content? Ik vind het niet in een boekje. Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Bedoel je de Redemption Outlaws to the End Co-Op Mission Pack? Daar is geen code voor. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Of heb je het over The Limited Edition extra's? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk heeft hij het over de Pre-order bonussen, voor die extra's kreeg je een code opgestuurd en kon je het item vervolgens unlocken. Als je dit niet hebt gedaan is het ook niet van belang. Bewerkt: 26 juni 2010 door GrandTheftTwano Reageren
Hayte Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Als je de Limited Edition had gekocht (ik neem overigens aan dat dit hetzelfde is als bij de overige Pre-Order dingen) in een winkel zit het achter de kaart en boekjes. Hiervoor moest je hem natuurlijk wel pre-orderen, anders is het helaas pindakaas. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Als je de game opstart kan je kiezen tussen: Singelplayer, Multiplayer, en DLC. Als je voor DLC kiest moet je een code invoeren. Ik denk dat dit ermee bedoeld wordt. Meer weet ik er ook niet van, ben nog volop bezig met de Singelplayer Bewerkt: 30 juni 2010 door Sjorszzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.