gtamaster1 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 hoi ik heb een vraaagje ik wil san andreas graag spelen zonder stotteren want hij stotterd bij mij nogal erg weet iemand een goede videokaart die ik kan kopen ik geef graag niet te veel geld eraan uit ik heb nu een NVIDIA GeForce2 MX\MX 400 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 hoi ik heb een vraaagjeik wil san andreas graag spelen zonder stotteren want hij stotterd bij mij nogal erg weet iemand een goede videokaart die ik kan kopen ik geef graag niet te veel geld eraan uit ik heb nu een NVIDIA GeForce2 MX\MX 400 als ik jouw was gon ik zo 1 als ik koopen GFORSE 3 ti 500 i kheb san nog nie maar 64mb gf3 hij is beter dan MX GFORCE 4 MX !!! 100€ of 90 ? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizzie Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 gforce 3 sucks. San Andreas heb je min een geforvce 4 nodig 64mb als ik jou was zou ik gewoon een nieuwe pc kopen want als je zo een lage graphic kaart hebt dan moet je zeker ook een slechte procesor hebben en het beste is dan om gewoon een normale pc voor ongeveer 6005€ te kopen dat had ik ook gedaan en nu heb ik een pc met 3.40ghz geforce 6 en 250gb (was wel duurder dan 600€ ) Mzzl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Met een Radeon9800(pro) of een 6600GT kom je al een heel eind. Deze zijn niet zo duur en toch wel redelijke performance... Zeker goed genoeg voor SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.