suprafan Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 nadat ik mods in GTA SA heb gezet(deze auto's stonden in mijn garages) krijg ik die garages niet meer open. de mods uit het spel halen is ook geen mogelijk heid, omdat de data in het spel is veranderd. hoe krijg ik nu die garages open? alvast bedankt Reageren
thew78 Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 nadat ik mods in GTA SA heb gezet(deze auto's stonden in mijn garages) krijg ik die garages niet meer open. de mods uit het spel halen is ook geen mogelijk heid, omdat de data in het spel is veranderd. hoe krijg ik nu die garages open? alvast bedankt http://nl.wikigta.org/wiki/Glitches_en_bugs_(GTA_San_Andreas)#Nadelig kijk bij de 7e Reageren
suprafan Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 nadat ik mods in GTA SA heb gezet(deze auto's stonden in mijn garages) krijg ik die garages niet meer open. de mods uit het spel halen is ook geen mogelijk heid, omdat de data in het spel is veranderd. hoe krijg ik nu die garages open? alvast bedankt http://nl.wikigta.org/wiki/Glitches_en_bugs_(GTA_San_Andreas)#Nadelig kijk bij de 7e dit had ik ook al gelezen..... daarom vraag ik om een oplossing.......! Reageren
Beagle Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Al eens geprobeerd een savegame te laden waar je garage leeg is? Ik weet niet óf het iets uitmaakt, maar misschien blokkeren de gemodde auto's de garage als die er al in staan. Reageren
suprafan Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Al eens geprobeerd een savegame te laden waar je garage leeg is? Ik weet niet óf het iets uitmaakt, maar misschien blokkeren de gemodde auto's de garage als die er al in staan. ik heb verder geen save games. ik heb er maar 1 en die is uitgespeeld! Reageren
Fezz Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Of de mods verwijderen, auto's verwijderen uit je garage en mods weer toe voegen. Reageren
hippiebus Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Of de mods verwijderen, auto's verwijderen uit je garage en mods weer toe voegen. Hoe haal je auto's uit je garage als hij dicht is? Reageren
Fezz Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 /facepalm @ de eerste zin: Of de mods verwijderen. Als je het verwijderd kun je de auto's uit de garage zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.