Jump to content

Splinternieuwe pc die niet werkt


KillerZero86

Recommended Posts

Ik heb net zelf een computer in elkaar gedraait en die werkt neit naar behoren. Als ik op het Aan/uit knopje druk gaat de power LED aan en alle fans draaien op 2 na. De een wordt aangestuurd door het Mobo, de ander is de CPU fan. er gebeurt verder helemaal niets. Volgens het boekje van het mobo kan het moederbord Phenom II x3 en x4 aan en ik heb een x2. Zou dat de killer kunnen zijn? Of ligt het ergens anders?

Al het bovenstaande is eht enige wat gebeurd. Dus geen HDD LED en geen mobo piepje, niets van dat alles.

Link to comment
Delen op andere websites

De X2 555 is gesupport sinds BIOS 1.2. Dus je moet even je BIOS updaten.

Hoe moet KillerZero dat dan doen? :puh: Ik zie niet hoe die zijn nieuwe BIOS installeert als de computer niet eens wil booten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Phenom II x4 630, past die zonder update op het moederbord?

Die bestaat niet, je bedoelt zeker de Athlon X4 630? Ik denk het overigens niet, die is weer een stuk nieuwer als de processor die je nu hebt. Je hebt echt een Phenom X4 925, 945, 955 of 965 nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Phenom II x4 630, past die zonder update op het moederbord?

Die bestaat niet, je bedoelt zeker de Athlon X4 630? Ik denk het overigens niet, die is weer een stuk nieuwer als de processor die je nu hebt. Je hebt echt een Phenom X4 925, 945, 955 of 965 nodig.

Ja, ik bedoelde de Athlon II X4 630. En het werkte prima: de Pc starte op. Vervolgens de BIOS update naar versie 1.5 gedaan, eigen processor terug en nu ben ik de graka drivers aan het installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...