Jump to content

PS3 NAT TYPE veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb een draadloze internetverbinding voor mijn ps3 alleen is het NAT type 3 dat houd in dat ik beperkte en soms geen multiplayer kan spelen. weet iemand hoe je type 3 naar 2 zet? het wordt vervelend als je van GTA IV alle singelplayer trophie's hebt en dan de multiplayer niet. zelfde voor RDR :bonk:

alvast bedankt

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb een draadloze internetverbinding voor mijn ps3 alleen is het NAT type 3 dat houd in dat ik beperkte en soms geen multiplayer kan spelen. weet iemand hoe je type 3 naar 2 zet? het wordt vervelend als je van GTA IV alle singelplayer trophie's hebt en dan de multiplayer niet. zelfde voor RDR :bonk:

alvast bedankt

Hey jordycorba,

Eerst en vooral: heb je de mogelijkheid om met de kabel te verbinden? Het is namelijk zo dat draadloos internet op de PS3 een goed NAT-type kan verhinderen.. Zelf had ik NAT-type 2 toen ik draadloos gebruikte en met de kabel heb ik NAT-type 1. Misschien is het meteen opgelost met de kabel.

Als dit niet werkt of je hebt niet de mogelijkheid om met de kabel te verbinden, zeg dan eens welke router je hebt. Bij sommige routers is dit namelijk een gekend probleem. (ik dacht bij de KPN Xperiabox?)

Geplaatst:

Inderdaad de Thomosn TG789VN ( zwarte experiabox ) kan je geen NAT Type 3 naar 2 krijgen, KPN ondersteunt op deze router geen gaming. Ik heb wel op meerdere fora's gelezen dat er volgende maand een update komt, die zorgt ervoor dat dat wel kan. Tot die tijd heb je dus NAT Type 3.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Wat moet ik doen om Nat type 2, als het kan 1, te krijgen ?!

Als dat hele gedoe niet lukt met veranderen van poorten enzo, en kabel in plaats van draadloos, wat moet ik dan doen om géén NAT type 3 te hebben :7_O_

Geplaatst:

Wat moet ik doen om Nat type 2, als het kan 1, te krijgen ?!

Als dat hele gedoe niet lukt met veranderen van poorten enzo, en kabel in plaats van draadloos, wat moet ik dan doen om géén NAT type 3 te hebben emo.gifworshippy.gif

Zeg maar eerst welk modem je hebt. :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...