jordycorba Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 hallo allemaal, ik heb een draadloze internetverbinding voor mijn ps3 alleen is het NAT type 3 dat houd in dat ik beperkte en soms geen multiplayer kan spelen. weet iemand hoe je type 3 naar 2 zet? het wordt vervelend als je van GTA IV alle singelplayer trophie's hebt en dan de multiplayer niet. zelfde voor RDR alvast bedankt Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Velaro Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 hallo allemaal, ik heb een draadloze internetverbinding voor mijn ps3 alleen is het NAT type 3 dat houd in dat ik beperkte en soms geen multiplayer kan spelen. weet iemand hoe je type 3 naar 2 zet? het wordt vervelend als je van GTA IV alle singelplayer trophie's hebt en dan de multiplayer niet. zelfde voor RDR alvast bedankt Hey jordycorba, Eerst en vooral: heb je de mogelijkheid om met de kabel te verbinden? Het is namelijk zo dat draadloos internet op de PS3 een goed NAT-type kan verhinderen.. Zelf had ik NAT-type 2 toen ik draadloos gebruikte en met de kabel heb ik NAT-type 1. Misschien is het meteen opgelost met de kabel. Als dit niet werkt of je hebt niet de mogelijkheid om met de kabel te verbinden, zeg dan eens welke router je hebt. Bij sommige routers is dit namelijk een gekend probleem. (ik dacht bij de KPN Xperiabox?) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Inderdaad de Thomosn TG789VN ( zwarte experiabox ) kan je geen NAT Type 3 naar 2 krijgen, KPN ondersteunt op deze router geen gaming. Ik heb wel op meerdere fora's gelezen dat er volgende maand een update komt, die zorgt ervoor dat dat wel kan. Tot die tijd heb je dus NAT Type 3. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Wat moet ik doen om Nat type 2, als het kan 1, te krijgen ?! Als dat hele gedoe niet lukt met veranderen van poorten enzo, en kabel in plaats van draadloos, wat moet ik dan doen om géén NAT type 3 te hebben Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Wat moet ik doen om Nat type 2, als het kan 1, te krijgen ?! Als dat hele gedoe niet lukt met veranderen van poorten enzo, en kabel in plaats van draadloos, wat moet ik dan doen om géén NAT type 3 te hebben Zeg maar eerst welk modem je hebt. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.