Jump to content

GTA IV start niet


Hyperion

Recommended Posts

Moet ik de 9 series nemen aangezien mijn videokaart dit is: Card name: NVIDIA GeForce 9800 GT ? en wat moet ik kiezen bij product?

Alvast BEdankt!

Jij moet

-GeForce

-GeForce 9 series

-je OS

-engels

Maar, ik heb persies hetzelfde probleem op mijn laptop. Toen ik gtaiv van cd installeerde (zonder patch) werkte hij, maar met patch 7 krijg ik persies hetzelfde probleem als Hyperon.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een bekend probleem, als je niet van plan bent online te spelen raad ik aan om gewoon patch 4 te gebruiken met xliveless, deze patch is imo nog wel het beste en is ook beter modbaar

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een bekend probleem, als je niet van plan bent online te spelen raad ik aan om gewoon patch 4 te gebruiken met xliveless, deze patch is imo nog wel het beste en is ook beter modbaar

Gta iv herinstalleren, patch 4 eroverheen gooien, en dan xliveless installeren ?

Heeft iemand de download link ervan? Ik kan hem niet vinden :?

http://grandtheftauto.filefront.com/file/GTA_IV_1040_Patch_14;102441

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een bekend probleem, als je niet van plan bent online te spelen raad ik aan om gewoon patch 4 te gebruiken met xliveless, deze patch is imo nog wel het beste en is ook beter modbaar

Heb patch geïnstalleerd maar het werkt ook niet :bonk: :bonk: :bonk: Hopeloos word dit... Maar toch allemaal hartstikke bedankt voor hulp :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als administrator uitvoeren lukt niet doordat dat er niet bijstaat... En ook met compatibiliteitsmodus lukt het niet. Staat er ook niet bij. EN als ik weer moet herinstalleren moet ik toch weer helemaal overnieuw beginnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gta iv geunistalleerd, toen video kaart driver geinstalleerd, en dan gta iv weer geinstalleerd met patch 4. En dit werkt bij mij. En zonder xliveless.

@Hierboven: Herinstalleer XP ? Gaat dat niet een beetje te ver ? Je moet gewoon via configuratiescherm > Programma verwijderen > gta iv zoeken, en dan kan je bij het unistalleren kiezen of je je savegames wil bewaren. (wat wesley al zei) En dat van die archievments weet ik eigelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Product type: NVIDEA

Product series: GeForce 9 Series

Product: GeForce 9800GT

Operating System: Windows XP

Language: English (US)

Edit: Nevermind, wat ben ik toch een verstrooide kip.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...