Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Type: Signature Stijl: Red Dead Redemption Grootte: 500x150 px (dus binnen toegestane waarden) Voorbeeld: / Tekst: Grand Theft Auto TOM in Red Dead Redemption lettertype Rand: Geen Kleuren: Rode tekst Render (optioneel): Geen Extra (optioneel): De sig wordt gebruikt op mijn profiel net als de huidige; mijn naam in het TBoGT kleuren en GTA font. En de sig wordt samen met je profielnaam in een spoiler op mijn profiel gezet. In de spoiler zet ik voortaan sigs neer die door forumleden zijn gemaakt. Succes! Mvg, Grand Theft Auto TOM
Isic Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Ben al bezig met maken. EDIT: Bedoel je zo? Bewerkt: 27 juni 2010 door Isic
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Kun je TOM gewoon langs THEFT zetten? Dan is het namelijk goed.
Isic Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Kun je TOM gewoon langs THEFT zetten? Dan is het namelijk goed. Langs?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Kun je TOM gewoon langs THEFT zetten? Dan is het namelijk goed. Langs? Dat TOM in ieder geval niet onder staat, maar gewoon lang elkaar. Aan de rechterkant van THEFT.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Misschien is dit wat. Die lijkt me zo óók wel leuk, maar zou je dan net als bij die van mijn profiel gewoon naast elkaar kunnen zetten?
Gijsso Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Dan wordt het in mijn ogen te uitgerekt. Je hebt dan een smalle, lange band met letters. Dit is al wat meer gevuld.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Dan wordt het in mijn ogen te uitgerekt. Je hebt dan een smalle, lange band met letters. Dit is al wat meer gevuld. Tja... Kan je niet wat experimenteren? :$
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Bedoel je zo? Als de schaduw weg zou zijn, dan wel ja... Maar overigens is het eigenlijk niet toegestaan om sigs van meerdere personen te plaatsen. Tenminste, Matthijs heeft dat weleens gezegd.
FireFighter Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Bedoel je zo? Als de schaduw weg zou zijn, dan wel ja... Maar overigens is het eigenlijk niet toegestaan om sigs van meerdere personen te plaatsen. Tenminste, Matthijs heeft dat weleens gezegd. Wees blij dat mensen het überhaupt voor je willen doen.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Bedoel je zo? Als de schaduw weg zou zijn, dan wel ja... Maar overigens is het eigenlijk niet toegestaan om sigs van meerdere personen te plaatsen. Tenminste, Matthijs heeft dat weleens gezegd. Wees blij dat mensen het überhaupt voor je willen doen. Snap ik, maar de crew denkt daar niet zo over... Van mij mag het gerust.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Sorry, foutje... Ik bedoelde eigenlijk het zwarte.
Recommended Posts