TZG Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Hallo allemaal, Ik wil mijn Ipod Touch synchroniseren. Het is helaas een 8gb, en nu kan mijn muziek er niet meer op. Alleen ik wil er best wat af halen, zoals 'overig', die 1,55 gb van al mijn geheugen inneemt. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Hij is niet gejailbreakt, dus dat kan het ook niet zijn. TZG Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Probleem heb ik ook meerdere malen gehad, bij mij werkte het door hem gewoon aan te sluiten op itunes en te laten Synchroniseren, raar genoeg was die toen weg. Aansluiten en vervolgens dat ding zelf laten werken, zo deed die het mij mij. Reageren
.Senne Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Misschien eens je iPod Touch volledig leegmaken en dan weer je muziek en andere opzetten. Gewoon zorgen dat alles in iTunes staat, en dan eens restoren. Reageren
TZG Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Flippie13 had gelijk, ik synchroniseerde hem en nu is er nog maar 200 mb over met 'overige' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.