Amfetamientje Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Ik claim hopelijk de 1e Mafia II sig voordat de hel losbarst. v2 Bewerkt: 27 juni 2010 door Amfetamientje Reageren
GwnHugo Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Hij is best mooi, alleen zou ik niet er een achtergrond onder doen waar de nadruk ook ligt op een mens. Die is ook wel wat vager gemaakt, maar nog steeds valt hij best wel op. Voor de rest ziet hij er mooi uit. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Hij is best mooi, alleen zou ik niet er een achtergrond onder doen waar de nadruk ook ligt op een mens. Die is ook wel wat vager gemaakt, maar nog steeds valt hij best wel op. Voor de rest ziet hij er mooi uit. Ik heb verschillende doorzichtigheden getest, maar dit was mijn persoonlijke favoriet. Bedankt voor je comment! Hier nog een versie met zo onopvallend mogelijk mijn naam erin; namen vind ik vaak storend. Bewerkt: 27 juni 2010 door Amfetamientje Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Ik zou die kerel op de achtergrond op Color Dodge zetten zodat ie een beetje de kleuren krijgt van de achtergrond krijgt, verder de opacity wat lager doen. Bewerkt: 27 juni 2010 door BoerBanaan Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ik zou die kerel op de achtergrond op Color Dodge zetten zodat ie een beetje de kleuren krijgt van de achtergrond krijgt, verder de opacity wat lager doen. Ook dat heb ik geprobeerd maar vond ik minder mooi dan wat ik nu heb. Toch bedankt voor je reactie. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Mooi resultaat hoor, eigenlijk is er niets om op aan te merken. Klasse gedaan, misschien had je de naam wat duidelijker kunnen maken maar aangezien je dat (meestal) storend vind is dit de juiste oplossing. Leuk gedaan, ik verheug me overigens enorm op deze game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.