Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ik wil een nieuwe game kopen. Dus ik ben op RDR gekomen, ook omdat hier op het GTAForum er veel over gesproken wordt. Maar is hij nou echt de moeite waard? Ik heb al verschillende reviews gelezen, die waren positief. Maar nu gaan er ook veel mensen zeggen dat hij niet zo veel bijzonders is. Dus ik vraag het hier ff. Is hij echt de moeite waard? Reageren
Isic Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Het spel verveelt wel snel, maar in single player is genoeg te doen. Multiplayer zijn gang matches leuk. Dus als je zelf leuk zal vinden kan je het kopen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ze zeggen dat de Verhaallijn snel hebt uitgespeeld en daarna niks meer te doen is. Alleen multiplayer dan. Reageren
Niiek Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Tis wel waar wat leon zegt, ik speel 'm nu niet meer, omdat 't gewoon saai word om rond te rijden en niks te doen in SP, en MP vind ik ook weinig variatie inzitten, maar het verhaal is wel heel goed, alleen wat kort.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ze zeggen dat de Verhaallijn snel hebt uitgespeeld en daarna niks meer te doen is. Alleen multiplayer dan. Je kunt dan de verhaal nog een keer doen, dan als slechterik. Geeft weer andere mogelijkheden. Of probeer alle Trophies/Achievement te halen. En natuurlijk de multiplayer met de 6 Co-op's. Zijn leuk hoor Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Ze zeggen dat de Verhaallijn snel hebt uitgespeeld en daarna niks meer te doen is. Alleen multiplayer dan. Zij-missies zijn er ook nog... O.a. Bounty missies, Strangers, Mensen die je tegenkomt die je dan kunt helpen etc. Er is zeker wel wat te doen, maar ik begin me er eerlijk gezegd een beetje mee te vervelen... Maar dat is mijn mening. Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden! Zo is er tevens de mogelijkheid om in multiplayer punten (XP) te verdienen om zo van die rangtitels te verdienen, nieuwe dieren om op te rijden te krijgen (paarden, buffels enz.) en sinds kort is er een DLC bijgekomen met co-op missies. Dankzij dit begin ik er wat meer zin in te krijgen. Kortom: Als je van GTA houdt, moet je dit spel wel gaaf gaan vinden. Neem dat maar van me aan. EDIT: Gijsso was me voor... Bewerkt: 27 juni 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ze zeggen dat de Verhaallijn snel hebt uitgespeeld en daarna niks meer te doen is. Alleen multiplayer dan. Zij-missies zijn er ook nog... O.a. Bounty missies, Strangers, Mensen die je tegenkomt die je dan kunt helpen etc. Er is zeker wel wat te doen, maar ik begin me er eerlijk gezegd een beetje mee te vervelen... Maar dat is mijn mening. Ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden! Zo is er tevens de mogelijkheid om in multiplayer punten (XP) te verdienen om zo van die rangtitels te verdienen, nieuwe dieren om op te rijden te krijgen (paarden, buffels enz.) en sinds kort is er een DLC bijgekomen met co-op missies. Dankzij dit begin ik er wat meer zin in te krijgen. Kortom: Als je van GTA houdt, moet je dit spel wel gaaf gaan vinden. Neem dat maar van me aan. EDIT: Gijsso was me voor... Oke hier heb ik wel aan. Dit zijn wel lovende woorden. Ik denk dat ik hem ga halen als ik vakantie heb. Reageren
viccard Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Zoiezo kun je al je missies gewoon herspelen Zonder, zoals bij andere spellen, een nieuwe game te starten Reageren
sonny.xboxlive Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Wat Leontjuuh-gta al zegt, als je eenmaal die 100% heb uitgespeeld is er geen zak meer aan. Maar misschien komen er een paar leuke uitbreidingspakketten die Red Dead Redemption weer wat meer speelplezier geven. Want als ik het speel dan is het niet langer dan 1 uurtje en dan stap ik al snel over naar anderen games. Maar als je echt midden in Red Dead Redemption zit dan ben je er niet vanaf te houden. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Zoiezo kun je al je missies gewoon herspelen Zonder, zoals bij andere spellen, een nieuwe game te starten Hoe moet dat dan? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Start > Stats > Missions. Daarna kies je de missie. Reageren
proaz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 i kvind het de moeite niet waard om te kope ik speelde het spel 4 dagen, kwijt geraakt en daar ben ik nu blij om ook grootste fail van r* ooit Reageren
jordycorba Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 grootste fail? neste R* game ooit Reageren
vice infernusX Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 (bewerkt) Ik vind het een topspel, al hebben de meesten hier wel gelijk en is het verhaal wat aan de korte kant en gaat het vervelen. Toen ik na 2 weken de verhaallijn had uitgespeeld ben ik meteen verder gegaan met de storyline van GTA IV (ben voor de 3e keer opnieuw begonnen) Na een tijdje haalde ik RDR toch maar weer uit de kast en ben ik nu voor de 100% en de outfits aan het spelen. Ik doe momenteel de challenges en probeer tegelijkertijd wat Achievements te behalen. Maar het spel is echt de moeite waard. misschien een beetje aan de korte kant maar wel met een hele goede sfeer en een van de beste storylines die R* heeft gemaakt. er is altijd wel wat te doen zoals de strangers, de challenges, en je kunt me een paar leuke modes online etc. Verder hoorde ik dat er na de co-op pakket 'Outlaws to the End' no 4 andere verschillende co-op pakketen uit gaan komen (niet gratis jammer genoeg ) Bewerkt: 10 juli 2010 door vice infernusX Reageren
proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) grootste fail? neste R* game ooit aleen kwa graphix en dat ze ook een keer synchroom met het geluid bewegen als het om ht praten gaat maar, voor mij gta grootste fail van R* als het om de storyline en de features gaat doe mij maa gwn gta Bewerkt: 15 juli 2010 door proaz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.