Jump to content

Beeld laptop optimaal benutten voor TV


Sky_

Recommended Posts

Ik weet niet echt waar ik dit topic moet zegge, maar ik heb het volgende probleem:

Ik heb gisteren met een paar vrienden film gezien op mijn tv die werd afgespeeld via mijn laptop. Ik heb dus een kabel aangesloten voor mijn TV en laptop. Het beeld was duidelijk, maar alleen te klein & ik kon dit, of wist niet waar, ik dit moet aanpassen. Ook het geluid kwam uit de laptop en niet uit de tv.

Iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor kabel gebruik je? Alleen HDMI verstuurt namelijk geluid mee, maar dat moet je laptop en TV wel ondersteunen. Aangezien het een laptop is neem ik aan dat het via VGA (blauwe uitgang) ging, wat geen geluid ondersteunt. Dan zul je een aparte kabel voor geluid van laptop naar TV moeten gebruiken.

En hoe bedoel je dat het beeld te klein was? Was dit alleen bij de film zo? Of ook bij je bureaublad? En zaten er alleen zwarte balken boven en onder, of ook aan de zijkanten?

Overigens denk ik dat dit topic het beste past in Beeld & Geluid.

>>> Door Thundercover: Hardware is prima voor dit topic. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...