paul007 Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Mijn excuses als ik het hier verkeerd geplaatst heb maar ik heb geen idee waar ik het moet vragen. Ik heb de laatste tijd een irritant probleempje met hyves. Ik kan sommige foto's niet zien. Er verschijnt dan een wit blokje waar de foto hoort te staan, later komt hier ook nog een klein figuurtje in waardoor het lijkt alsof ik een plug-in mis. Het is vreemd want kort geleden had ik dit probleem nog niet. Ik heb het zowel op Google Chrome als Internet Explorer 8, ingelogd én uitgelogd op Hyves en ik begrijp er helemaal niks van. Hier een voorbeeld van hoe het er uit ziet: Hoe kan ik het verhelpen? Alvast bedankt! Cheers paul007 Reageren
Sublime Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 dat teken geeft aan dat de browser het plaatje niet kon laden (van hyves.nl af kon halen). heb je problemen met je internet snelheid? en staat javascript aan? Reageren
paul007 Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Mijn internetsnelheid is prima en Java staat ook ingeschakeld. Ik heb het volgende al geprobeerd: Verschillende browsers Anti-virus software aan/uit JavaScript opnieuw geïnstalleerd Hyvesprofiel inloggen/uitloggen Het probleems is nog steeds niet opgelost? Iemand nog ideeën? Cheers paul007 Reageren
Sublime Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Zo te zien ligt het niet aan jou internetverbinding, want ik heb precies hetzelfde xd misschien heeft hyves een tijdelijk probleem met 1 van hun servers.. Bewerkt: 27 juni 2010 door Maikle Reageren
Anoukk Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Ligt niet aan zijn internet verbinding. Ik heb het ook, en we zijn niet de enigen. Hievus wordt steeds drukker en daarom komt af en toe iets niet door. :3 Denk ik. Reageren
paul007 Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Oké goed om te weten. Dan maar gewoon afwachten, bedankt voor de reacties! Cheers paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.