Jump to content

Ios 4 voor iPod Touch


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo allemaal,

jullie weten het nu wel dat ik een iTouch ga kopen.

Ik ben al eens naar de Apple store geweest in de buurt om wat info. Ze zeiden dat ios niet werkt op een ipod touch 8 gb :(. Werkt dit wel op de 32-gb versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Samenvatting wat er is gebeurt; jij gaat naar Apple store om te vragen of de nieuwe Apple update werkt op de 8GB versie van de iTouch, om daarna hiernaar te komen en te vragen of dat wel werkt op de 32GB versie. Had je dit niet kunnen vragen in de Apple winkel, of jezelf die flinke tippel besparen en het gewoon opzoeken op het internet..?

Klikko, alle informatie die je er maar over zou willen. Lees ik daar trouwens dat het beperkt werkt op een 2G iTouch?

Link to comment
Delen op andere websites

iOS 4 werkt gewoon op een iTouch 8GB. Ik heb zelf een iTouch 8GB en van het weekend een update gegeven naar iOS4. Werkt prima alleen een paar functies werken niet omdat ik geloof ik de 2nd generation heb (zoals multitasking en background). Als je een nieuwe koopt zal de iOS4 er wel opzitten en zal je dus ook de 3rd gen krijgen. Anders kan je hem updaten via je computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een iPod Touch "3G" 8 Gigabyte is eigenlijk he-le-maal hetzelfde als een iPod Touch 2G 8 Gigabyte, puur een verkoopstruukje van Apple. Enkel de 32 gig en 64 gig zijn échte 3G's, en enkel op die versies werken alle functies van iOS4. Op de iPod Touch 8gig werkt OS4 ook wel, maar enkele functies zijn weggelaten.

Ik raad je persoonlijk aan om voor de 3G 32 gig te gaan als je budget dit toelaat, dan heb je alle functies, werkt je iPod ook een stuk sneller (de 3G heeft meer RAM) en genoeg geheugen. Mijn 8 gigabyte zat al na een half jaartje vol, en nu heb ik een 32 gig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een iPod Touch "3G" 8 Gigabyte is eigenlijk he-le-maal hetzelfde als een iPod Touch 2G 8 Gigabyte, puur een verkoopstruukje van Apple. Enkel de 32 gig en 64 gig zijn échte 3G's, en enkel op die versies werken alle functies van iOS4. Op de iPod Touch 8gig werkt OS4 ook wel, maar enkele functies zijn weggelaten.

Ik raad je persoonlijk aan om voor de 3G 32 gig te gaan als je budget dit toelaat, dan heb je alle functies, werkt je iPod ook een stuk sneller (de 3G heeft meer RAM) en genoeg geheugen. Mijn 8 gigabyte zat al na een half jaartje vol, en nu heb ik een 32 gig. :)

Ik was al van plan om de 32 gig. versie te kopen :)

Bedankt voor de hulp!

ps. Als er nu bijvoorbeeld over een jaar ios 5 uit zal komen, zal dit dan ook werken op de iPod Touch 3G 32 gig.?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was al van plan om de 32 gig. versie te kopen :)

Bedankt voor de hulp!

ps. Als er nu bijvoorbeeld over een jaar ios 5 uit zal komen, zal dit dan ook werken op de iPod Touch 3G 32 gig.?

Dat zou geen probleem mogen zijn. Als je de 32 gig koopt heb je sowieso de nieuwste iPod die je nu kan krijgen.

Welke functies zijn er voor de 3g wel verkrijgbaar en voor de 2g niet?

Onder andere multitasking is verwijderd, en ook de custom achtergrond achter je springboard iconen. Vooral de functies die veel RAM-geheugen opslorpen zijn eruit gehaald. Dit is overigens bij iPod Touch 2G en de iPhone 3G, al de rest heeft ofwel volledige versies van iOS4, ofwel helemaal geen support (iPod Touch 1G enz.. )

Via jailbreak kan je wel de volledige functies verkrijgen op een iPod Touch 2G, met het risico dat je iPod nogal traag wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was al van plan om de 32 gig. versie te kopen :)

Bedankt voor de hulp!

ps. Als er nu bijvoorbeeld over een jaar ios 5 uit zal komen, zal dit dan ook werken op de iPod Touch 3G 32 gig.?

Dat zou geen probleem mogen zijn. Als je de 32 gig koopt heb je sowieso de nieuwste iPod die je nu kan krijgen.

Welke functies zijn er voor de 3g wel verkrijgbaar en voor de 2g niet?

Onder andere multitasking is verwijderd, en ook de custom achtergrond achter je springboard iconen. Vooral de functies die veel RAM-geheugen opslorpen zijn eruit gehaald. Dit is overigens bij iPod Touch 2G en de iPhone 3G, al de rest heeft ofwel volledige versies van iOS4, ofwel helemaal geen support (iPod Touch 1G enz.. )

Via jailbreak kan je wel de volledige functies verkrijgen op een iPod Touch 2G, met het risico dat je iPod nogal traag wordt.

Ok, nu begrijp ik het, want ik las allemaal berichten van mensen op internet die multitasking hadden op hun Itouch, maar dat is dus alleen voor 3g

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...