K1pc0rn Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 (bewerkt) ik krijg heletijd op mijn MSN z'n link van bijv.: "wat sta jij leuk op deze foto!" en dan z'n link waarop je kan klikken zodat je ook een virus krijgt. maar hoe kan ik die linken niet meer krijgen? ik stuur ze niet door maar ik krijg ze steeds Bewerkt: 28 juni 2010 door lennart1995 Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Met een virusscanner vind je die wel en kun je ze makkelijk verwijderen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 (bewerkt) Met een virusscanner vind je die wel en kun je ze makkelijk verwijderen. maar ik heb hem niet maar ik krijg hem alleen en mag ik bijvoorbeeld Microsoft Security Essentials en Anit-malewarebytes tegelijk aan staan? of wordt mn PC dan sloom? Bewerkt: 28 juni 2010 door lennart1995 Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Of je PC traag word weet ik niet zozeer. Echter kunnen meerdere scanners botsen met elkaar wat resulteert in een onstabiel systeem. Ik raad je dan ook aan alleen MSE te gebruiken. Ik heb hem zelf ook op mijn netbook en hij vertraagd je systeem niet maar houd wel de meeste virussen buiten de deur. Draai ook eens een scan van Ad Aware. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 (bewerkt) Of je PC traag word weet ik niet zozeer. Echter kunnen meerdere scanners botsen met elkaar wat resulteert in een onstabiel systeem. Ik raad je dan ook aan alleen MSE te gebruiken. Ik heb hem zelf ook op mijn netbook en hij vertraagd je systeem niet maar houd wel de meeste virussen buiten de deur. Draai ook eens een scan van Ad Aware. maar MSE houd niet alles tegen. ik had even malewarebytes geprobeerd en daar haalde die wel wat meer virussen weg. als ik ad ware gebruik moet ik dan ff MSE verwijdern? Bewerkt: 28 juni 2010 door lennart1995 Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Nee, je kan hem gewoon even tijdelijk uitschakelen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Je kan die gast ook vertellen dat hij dat moet verwijderen en daarna blokeer je hem voor een tijdje. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Je moet gewoon tegen de mensen die die links doorsturen vertellen wat Sprunk net aan jou vertelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.