Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

V1:

e13lme.jpg

Dit ziet er misschien simpel uit maar ik heb hier dus 3 uur lang aan gewerkt.

V2:

zsuw54.jpg

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Hij ziet er op zich wel oké uit, maar er zijn een paar dingen die ik anders zou doen.

Ten eerste zou ik er meer kleur in doen. Bij sommige foto's geeft het een mooi effect als

je het zwart-wit maakt maar hierbij niet echt. Ook zou ik de smudge tool zodat het wat meer een geheel wordt. Bij V1 trekt het twist effect ook veel aandacht. Bij V2 is dat beter gedaan.

Maar wat heb je nog meer gedaan dat het 3 uur duurde?

Geplaatst:

3u? :O

Nick download of koop a.u.b. photoshop kun je veel meer moois mee. Maar doe jij hier 3u over? Naja het ziet er opzich wel leuk uit er valt weinig op aan te merken. 5/10

Geplaatst:

Nick download of koop a.u.b. photoshop kun je veel meer moois mee. Maar doe jij hier 3u over? Naja het ziet er opzich wel leuk uit er valt weinig op aan te merken. 5/10

Wde? 5/10???

Die achtergrond van de V2 vind ik best wel leuk!

8/10 voor mij :

Geplaatst:

Wde? 5/10???

Die achtergrond van de V2 vind ik best wel leuk!

8/10 voor mij :

Bedankt. :) Hoogste cijfer die ik ooit heb gehaald. :puh:

Geplaatst:

hey, wel cool hoor! en zeker omdat je het met paint (!) hebt gemaakt krijg je van mij 7,5/10... V1 + v2 allebei erg mooi!

ga zo door :tu:

p-p

Geplaatst:

hey, wel cool hoor! en zeker omdat je het met paint (!) hebt gemaakt krijg je van mij 7,5/10... V1 + v2 allebei erg mooi!

ga zo door :tu:

p-p

Bedankt. ;) Paint.net. ;) Is heel anders. :D Toch heel erg bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...