Jump to content

Gta 4 Video instellingen


D3nnisD

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb ook gta 4 gehaald, Alleen hij laat mij niet toe om de texture settings hoger dan medium te zetten.

ik heb al gekeken op google , daarin staat dat ik een commandline.txt moet maken, heb ik gedaan met dit erin:

-norestrictions

-nomemrestrict

Hielp niets.

Ik weet dat mijn videokaart beter kan dan dat hij nu mag.

daarom wil ik het veranderen.

Iemand die weet hoe het moet ?

Mvg D3nnisd

Link to comment
Delen op andere websites

plaats je specificaties maar eens.

Sowieso zijn die lines enorm af te raden, ze verergeren memoryleaking behoorlijk.

Specs:

Heb de pc zelf gebouwd trouwens.

Processor: AMD Athlon x2 7750+ Black-Box Edition 2.7 Ghz ( overklokbaar tot 3)

Videokaart : Ati Radeon 4670 512mb

Ram : 2Gb Kingston DDR2 HyperX Geheugen 1066Mhz

Nog meer nodig?

Ik weet dat hij het aankan omdat hij Modern Warfare 2 Ook op maximale settings kan draaien...

Kort vraagje: Wat is memory Leaking?

Mvg D3nnisd

Link to comment
Delen op andere websites

Niet geschoten is altijd mis.

Ik heb dezelfde CPU (op 3Ghz) en een 9600GT 512MB (overclocked 750Mhz) en ik kan ook niet hoger dan medium hoor ;) De andere settings staan wel op High en dan hou ik nog zo'n 22 FPS over

Link to comment
Delen op andere websites

Memory leaking is als een programma deeltjes van het geheugen 'kwijtraakt', deze deeltjes die niet meer nodig zijn worden door de applicatie bijvoorbeeld fout uit het geheugen geladen, in de werkelijkheid is dit deeltje nog gewoon in het geheugen te vinden, hier weet de applicatie niks vanaf en denkt dus dat dit deeltje weg is, op den duur raakt het geheugen hierdoor voor, dit kan een vastloper veroorzaken of een crash van of de applicatie of windows.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef je de meest goedkope oplossing vergroot je geheugen met minimaal 1 gig naar 3 of 4 gig ;)

En schakel de Schaduwen uit dan kan je andere settings weer hoger zetten ;)

TOT GTA :bier:

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

Geef je de meest goedkope oplossing vergroot je geheugen met minimaal 1 gig naar 3 of 4 gig ;)

En schakel de Schaduwen uit dan kan je andere settings weer hoger zetten ;)

TOT GTA :bier:

ik snap niet hoe je met meer geheugen ineens je settings omhoog kunt zetten :S

Link to comment
Delen op andere websites

Met een i7 zou er wel degelijk een verschil in prestaties zitten tussen 4GB en 2GB hoor, maar bij dit systeem is dat niet zo van pas.

Ik zeg ook nergens dat dat niet zo is,ik zei dat je met 2gb meer de settings nog niet hoger kunt zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is het probleem nu al verholpen ?

Neen, en dat zal ook niet gaan gebeuren tenzij D3nnis een 1024 MB Videokaart aanschaft. Met een 512MB kaart kun je inderdaad niet hoger dan Medium texture's omdat er simpelweg te weinig videogeheugen daarvoor beschikbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...