Jump to content

The Holland Play


D3nnisD

Recommended Posts

Hoihoi!

Toen ik de missie The Holland Play ging spelen , wist ik dat ik moest kiezen wie ik ging vermoorden

Ik kreeg een filmpje, daarna ging ik naar buiten. volgens deze link werd ik daarna gebeld door dwayne.

het probleem:

Dat telefoontje moet nog steeds komen.

Iemand enig idee?

Mvg D3nnisd

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer zelf eens Dwayne of Playboy (ik weet niet meer wie :$) te bellen. Misschien neemt hij op. Daarna krijg je een keuze.

neen, dat is niet zo!

Je word gebeld en dan zie je 2 blokjes op de map staan en dan moet je kiezen!

Dus bellen werkt niet :duh: .

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als ik het me goed herinner moet je eerst Dwayne bellen, dan moet je Playboy X en dan moet je kiezen wie je dood.

Neen, dat klopt dus niet!

MVG. Kratod

Eigenlijk klopt dat wel er moet alleen wat tijd zitten tussen de tijd dat je Dwayne belt en Playboy X, normaal gezien belt Playboy X zelf na een tijdje, maar jij kan ook zelf bellen om het verhaal wat te versnellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen is dat niet mogelijk bij deze missie. Bij deze missie móet je gebeld worden door Playboy.

als ik het goed herrinner duurt dat ong 8 uur dus je kan het best jelate arrestere/dood gaan of gwn simpel saven?

Link to comment
Delen op andere websites

Maak daar maar 30 seconden van. Als je spel niet gebugged is heb je de belletjes binnen een paar minuten.

Dat is neit zo. Vanmiddag heb ik de missie nog gedaan. Nadat ik alle missies voor Playboy en Dwayne had gedaan heb ik gewacht op een belletje van Playboy X. Dit gebeurde alleen niet en ik ben pas 4 missies verder gebeld door Playboy of ik al een keuze had gemaakt. En toen ging ik Playboy vermoorden. (Savehouse erbij :dans: )

Link to comment
Delen op andere websites

Maak daar maar 30 seconden van. Als je spel niet gebugged is heb je de belletjes binnen een paar minuten.

wat bedoel je met bugged? ik heb een originele gta4 voor xbox dus die doet het gewoon normaal

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel vaker gelezen en gehoord dat dit probleem voorkomt.

Volgens mij is het vaak verschillende, bij de ene duurt het een dag (een dag in de game dan) en bij de ander duurt het een paar uurtjes.

Probeer anders een paar keer de pay 'n' spray in en uit te gaan. Door hierin te gaat "skipt" het spel 6 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel vaker gelezen en gehoord dat dit probleem voorkomt.

Volgens mij is het vaak verschillende, bij de ene duurt het een dag (een dag in de game dan) en bij de ander duurt het een paar uurtjes.

Probeer anders een paar keer de pay 'n' spray in en uit te gaan. Door hierin te gaat "skipt" het spel 6 uur.

Dit werkt ook met saven en het is goedkoper!

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel vaker gelezen en gehoord dat dit probleem voorkomt.

Volgens mij is het vaak verschillende, bij de ene duurt het een dag (een dag in de game dan) en bij de ander duurt het een paar uurtjes.

Probeer anders een paar keer de pay 'n' spray in en uit te gaan. Door hierin te gaat "skipt" het spel 6 uur.

GTA skipt 3uur in Pay and spray dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...