Jump to content

SAMP server lukt niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan niks van de tekst lezen in die video. Overigens is het misschien ook handiger om de volgende keer een neutrale achtergrond te nemen bij het maken van een video; ik denk dat niemand echt geïnteresseerd is in je familieleden. :cab:

Maar als je niet weet wat portforwarden is, dan heb je grote kans dat daar al meteen het probleem ligt.

Er staat een topic bovenaan het forum dat je uitlegt hoe dat in zijn werk gaat.

@Hieronder: In tegenstelling tot jou weet ik wel degelijk waar ik over praat. Ik geef commentaar op zijn video (neutrale achtergrond i.v.m. privacy) en ik reik hem een oplossing aan. Even wat beter lezen kan nooit kwaad.

Jouw post voegt inderdaad niets aan het topic toe en had je inderdaad ook beter achterwege gelaten.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Ik kan niks van de tekst lezen in die video. Overigens is het misschien ook handiger om de volgende keer een neutrale achtergrond te nemen bij het maken van een video; ik denk dat niemand echt geïnteresseerd is in je familieleden. icon_cab.gif

Maar als je niet weet wat portforwarden is, dan heb je grote kans dat daar al meteen het probleem ligt.

Er staat een topic bovenaan het forum dat je uitlegt hoe dat in zijn werk gaat.

Jonge, dat heeft hij normaal als achtergrond, wat kan jou zijn achtergrond nou schelen, je moet of op zijn antwoord reageren of gewoon weg blijven als je niks beters te zeggen hebt dan over iemands achtergrond. Zoals ik, ik weet ook niet wat ik moet zeggen en ik ga weg, niks bijdehands zeggen, gewoon weg. Alleen even kritiek op jou antwoord wat nergens op slaat.

Geplaatst:

Wat is het probleem? je laat een filmpje zien met dat je iets van een samp server opent en verder niks?

Geplaatst:

Het probleem is dat hij zijn server niet kan vinden in de internet lijst.

Dat kan komen omdat hij hem thuis host. (Toen zag ik hem namelijk ook niet).

Of hij heeft zijn port niet geopend. En aangezien hij niet wist wat het was zal dat het probleem zijn ;)

Geplaatst:

oke, ik snap het al beter maar hoe open ik de port?

dan kan ik mijn eige server goed laten werke

oke, ik snap het al beter maar hoe open ik de port?

dan kan ik mijn eige server goed laten werke

Bij het internet balkie waar de site staan :puh:

Daar zet je je IP neer en voer de gebruikersnaam en password in.

dan naar Ports of porten idk.

Type een port nummer in bijv: 7777 of 1337 moet je zelf weten.

Ga in server.cfg zet dezelfde port neer die je daarnet hebt ingevult.

en dan zou hij in de lijst moeten staan.

zo niet dan kunnen de Fantastiese mensen van het internet je wel helpen :D

Btw Google is je vriend

Bewerkt: door MATHIJS

294l4ew.jpgik heb hem gevonden maar wat moet ik invoeren??

nozw4l.jpg

Bewerkt: door GTAisgang
Geplaatst:

Gebruikersnaam: leeg laten

Wachtwoord: admin

Als dat niet werkt zal je even in de handleiding van je router moeten kijken of het aan je vader vragen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...