Jump to content

Welke band naam is beter?


Exoit

Welke band naam is beter?  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke band naam is beter?

    • Living For Today
      12
    • Hillway
      16


Recommended Posts

Uh, nieuwe bandjes zijn er alleen maar steeds meer en meer, jullie sterven toch niet uit ofzo? :clown: . Welk genre muziek spelen jullie?

Hoezo we sterven toch niet uit? Laat ons plezier hebben? Dat jij nou altijd negatief bent. Als er steeds meer personen zoals jij komen dan gaat het niet de goede kant op met de wereld. Je woont toch in Frankrijk? Als dat zo is vind ik heb niet gek dat jij zo'n mentaliteit hebt! We spelen Hard Rock/Metal.

Link to comment
Delen op andere websites

Mss iets als The Extinction, The wankers :puh: ( sorry die kon ik niet laten )Frontline Backyard Of Frontline Of The Bloody ???

die ander namen vond ik allebei niet zo heel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Uh, nieuwe bandjes zijn er alleen maar steeds meer en meer, jullie sterven toch niet uit ofzo? :clown: . Welk genre muziek spelen jullie?

Hoezo we sterven toch niet uit? Laat ons plezier hebben? Dat jij nou altijd negatief bent. Als er steeds meer personen zoals jij komen dan gaat het niet de goede kant op met de wereld. Je woont toch in Frankrijk? Als dat zo is vind ik heb niet gek dat jij zo'n mentaliteit hebt! We spelen Hard Rock/Metal.

Ik denk dat er hier zich een misverstaand plaatsvind.. Ik doelde op 'Dying Breed'. Uitstervend ras (als ik het goed heb). Ik bedoelde met m'n post te zeggen dat die naam me niet geschikt lijkt omdat Hard Rock/Metal bands juist opkomend zijn, niet 'uitstervend'. Ik ben alleen maar positief, dan moet jij me niet gaan associëren als een pessimistische Fransoos terwijl je zelf door enorme pessimistische ogen mijn post oppikt.

Hou toch eens op met die 'Haat aan alle Franse' mentaliteit. Altijd als mensen me willen raken gaan ze lopen roepen dat ik echt Frans ben, pessimistisch, negatief, assocïaal, etc, etc. Weet je wat, ik ben Nederlands. Omdat ik vloeiend Frans spreek zou ik Frans moeten zijn? Hoepel toch op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Uh, nieuwe bandjes zijn er alleen maar steeds meer en meer, jullie sterven toch niet uit ofzo? :clown: . Welk genre muziek spelen jullie?

Hoezo we sterven toch niet uit? Laat ons plezier hebben? Dat jij nou altijd negatief bent. Als er steeds meer personen zoals jij komen dan gaat het niet de goede kant op met de wereld. Je woont toch in Frankrijk? Als dat zo is vind ik heb niet gek dat jij zo'n mentaliteit hebt! We spelen Hard Rock/Metal.

Ik denk dat er hier zich een misverstaand plaatsvind.. Ik doelde op 'Dying Breed'. Uitstervend ras (als ik het goed heb). Ik bedoelde met m'n post te zeggen dat die naam me niet geschikt lijkt omdat Hard Rock/Metal bands juist opkomend zijn, niet 'uitstervend'. Ik ben alleen maar positief, dan moet jij me niet gaan associëren als een pessimistische Fransoos terwijl je zelf door enorme pessimistische ogen mijn post oppikt.

Vaak hebben zulke namen wel een soort van betekenis, dus er zijn wel meer manieren om het op te vatten dan de rechtstreekse betekenis.

Hou toch eens op met die 'Haat aan alle Franse' mentaliteit. Altijd als mensen me willen raken gaan ze lopen roepen dat ik echt Frans ben, pessimistisch, negatief, assocïaal, etc, etc. Weet je wat, ik ben Nederlands. Omdat ik vloeiend Frans spreek zou ik Frans moeten zijn? Hoepel toch op.

Nederfrans :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Uh, nieuwe bandjes zijn er alleen maar steeds meer en meer, jullie sterven toch niet uit ofzo? :clown: . Welk genre muziek spelen jullie?

Hoezo we sterven toch niet uit? Laat ons plezier hebben? Dat jij nou altijd negatief bent. Als er steeds meer personen zoals jij komen dan gaat het niet de goede kant op met de wereld. Je woont toch in Frankrijk? Als dat zo is vind ik heb niet gek dat jij zo'n mentaliteit hebt! We spelen Hard Rock/Metal.

Ik denk dat er hier zich een misverstaand plaatsvind.. Ik doelde op 'Dying Breed'. Uitstervend ras (als ik het goed heb). Ik bedoelde met m'n post te zeggen dat die naam me niet geschikt lijkt omdat Hard Rock/Metal bands juist opkomend zijn, niet 'uitstervend'. Ik ben alleen maar positief, dan moet jij me niet gaan associëren als een pessimistische Fransoos terwijl je zelf door enorme pessimistische ogen mijn post oppikt.

Hou toch eens op met die 'Haat aan alle Franse' mentaliteit. Altijd als mensen me willen raken gaan ze lopen roepen dat ik echt Frans ben, pessimistisch, negatief, assocïaal, etc, etc. Weet je wat, ik ben Nederlands. Omdat ik vloeiend Frans spreek zou ik Frans moeten zijn? Hoepel toch op.

Sorry, ik dacht dat je bedoelde van ach jullie sterven zo toch weer uit dus waarom zo moeilijk voor een naam? Sorry voor de mis conceptie! I'm sorry!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat commando zegt krijg je inderdaad grote kans dat met je (eventuele) doorbraak je naam continu afgekort gaat worden op internet, TV, radio enzovoorts. Dat is niet prettig, daarnaast vind ik maar dat zei ik al tegen je dat je gewoon door moet onder hillyway, je bent daar mee begonnen en hebt al wat bekendheid mee geschept. Is jammer om dat dan weer weg te gooien door een andere naam te nemen die ook helemaal niet mooi is. Hillyway schiet wat sneller en soepeler weg dan LFT.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat commando zegt krijg je inderdaad grote kans dat met je (eventuele) doorbraak je naam continu afgekort gaat worden op internet, TV, radio enzovoorts. Dat is niet prettig, daarnaast vind ik maar dat zei ik al tegen je dat je gewoon door moet onder hillyway, je bent daar mee begonnen en hebt al wat bekendheid mee geschept. Is jammer om dat dan weer weg te gooien door een andere naam te nemen die ook helemaal niet mooi is. Hillyway schiet wat sneller en soepeler weg dan LFT.

^.

En als je voor een nieuwe naam gaat: kies dan 'The Wankers'. Dat is gewoon zo naam die mensen blijven onthouden, die niet kan worden afgekort + het is gewoon een grappige naam, zeg nu zelf. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat commando zegt krijg je inderdaad grote kans dat met je (eventuele) doorbraak je naam continu afgekort gaat worden op internet, TV, radio enzovoorts. Dat is niet prettig, daarnaast vind ik maar dat zei ik al tegen je dat je gewoon door moet onder hillyway, je bent daar mee begonnen en hebt al wat bekendheid mee geschept. Is jammer om dat dan weer weg te gooien door een andere naam te nemen die ook helemaal niet mooi is. Hillyway schiet wat sneller en soepeler weg dan LFT.

^.

En als je voor een nieuwe naam gaat: kies dan 'The Wankers'. Dat is gewoon zo naam die mensen blijven onthouden, die niet kan worden afgekort + het is gewoon een grappige naam, zeg nu zelf. :puh:

Er zijn nog wel meer grappige namen en eigenlijk is deze ook nogal flauw. Ook wil je natuurlijk wel een beetje serieus worden genomen. Dus Hillway kan wel, alleen past het denk ik niet echt bij de muziek die jullie maken. Je moet gewoon veel naar nummers luisteren die je goed vind en kijken of daar een vette naam tussen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm we wilden voor een serieuze naam gaan die mensen bij zouden blijven en die niet als grap over komt. En we hebben gekozen voor Escape The Reality. Die leek ons het best.

Klinkt het best, surrealistisch.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...