Jump to content

Kan iemand helpen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Kan ik van iemand een leuke gamemode krijgen?

Ik wil het liefst z'n public enemy gamemode, waarbij je huizen kan kopen en je je admin commands al hebt en andere spellers commands.

Dan wil ik ook even infomatie over hoe je dan dat in je server krijgt want ik snap het niet echt.

Het liefst wil ik gewoon een goede gamemode die ik er met goede hulp in krijg en dan klaar.

Spelen, mischien ga ik dan ook nog wat met die router doen zodat er spelers in kunnen.

Maar ik kan dit soort dingen niet maar ik wil wel eigenaar zijn van een server met public enemy gamemode, volgens mij noemen ze het ook PEN mode of zo. Of je geeft me gewoon wat jij allemaal in je script programma dinges hebt zitten wat ik in die pawno of zo moet plakken en dan kan gamen.

Je kan het ook emailen naar: Mijn 2e email adres die niet prive is.

Groetjes Android.

Bewerkt: door Svenie
E-mail verwijderd
Geplaatst:

Naar mijn weten heb jij nog veel te weinig script ervaring wil je aan PEN beginnen, a.u.b. dus hier straks niet komen zeuren met je problemen met PEN.

Trouwens de link staat op http://forum.sa-mp.com/ maar de site is even down.

Geplaatst:

Kopen? Jonge, ik wil alleen maar een server met een leuke gamemode. Al die computershit snap ik geen klote van.

Kopen? Jonge, ik wil alleen maar een server met een leuke gamemode. Al die computershit snap ik geen klote van.

Als je niks van die computershit snap dan moet je geen server maken maar er gewoon op 1 spelen of meerdere.

en als je echt zo een Server wil koop er 1 op Serverffs zitten standaart scripts bij. ( 7,50 voor 30 slots, 1 maand)

als je dan nog niks van snapt dan heb ik nog een server waar jij dan alleen een Gamemode hoeft te kiezen dan zet ik het er in.

Dan krijg jij gewoon de Rcon Password hoef ook niks moeilijks te doen.

en je hoeft niks te betalen.

want ik gebruik me server deze tijden toch niet echt omdat ik zelf nog een script moet fixe.

Bewerkt: door MATHIJS
Geplaatst:

Naar mijn weten heb jij nog veel te weinig script ervaring wil je aan PEN beginnen, a.u.b. dus hier straks niet komen zeuren met je problemen met PEN.

Jonge, mij intresserd script en andere shit helemaal niet dus ga ook niet over mijn ervaring praten want die is kloten. Dat de meeste van jullie levenloos zijn door dag en nacht te scripten moeten jullie weten maar ik vraag het gewoon. Is niks mis mee.

>>> Door Svenie: Gelieve in het vervolg zulke reacties achterwege te laten. De leden die je helpen doen dit geheel vrijwillig, een beetje respect zou dus op zijn plaats zijn. Hoe meer respect je toont, hoe sneller je geholpen zult worden.<<<

Jonge, mij intresserd script en andere shit helemaal niet dus ga ook niet over mijn ervaring praten want die is kloten. Dat de meeste van jullie levenloos zijn door dag en nacht te scripten moeten jullie weten maar ik vraag het gewoon. Is niks mis mee.

Gefeliciteerd jonge, je hebt zojuist nog 0,00% kans dat je nog geholpen word!

Mensen zijn hier vrijwillig om te helpen, en je moet er zelf ook iets aan doen,

verwacht niet dat jij lekker op je luie stoel ons kan uitschelden en commanderen om iets te maken voor jou, en dat je zelf geen reet uitvoert.

Bewerkt: door D-V-D-K
Geplaatst:

Hoi!

Jij zoekt gratis geavanceerde gamemodes? Nou, dan heb je op dit moment even een probleem. Een groot deel van alle gamemodes die gratis worden gereleased, worden op het SA-MP forum gereleased. Helaas is op dit moment het SA-MP forum down doordat een hacker administrator accounts gehackt heeft, en een backdoor heeft geïnstalleerd op de website, waardoor hij bijna alle gegevens kan bekijken (dus ook wachtwoorden, alhoewel die nog wel gecodeerd zijn). Dus als je geluk hebt, heeft iemand op GTAForum nog een gratis gamemode voor je liggen, anders zul je helaas moeten wachten tot het SA-MP forum weer normaal werkt.

Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

MVG,

Wanted

• 2 maanden later...
Geplaatst:

zo te horen ben je echt een leeghoofd xd

@ gm_jerry ik zal niet veel zeggen maar jij weet ook niet echt bepaald veel

als je geen zin heb in scripts enz dan kan je geen server maken, wil je hem online krijgen moet je betalen.

als je een script wilt krijgen van iemand kan je niet zeggen dat het jou server is want je heb er zelf geen flikker aan gedaan

en als je nu van gedachte ben veranderd raad ik je aan om hier maar eens te kijken: >-klik-<

zo niet dan zit je hier niet goed want zoals je kan zien heet dit forum SA:MP Scripting en zeg ik doei doei de mazzel

En het is jullie blijkbaar ontgaan dat dit topic al 2 maanden oud is.

lol, hij staat bovenaan dus ik denk dat hij wel nieuw zal zijn XD

@gm_jerry ga niet meer onnodig reageren op oude posts, want jij bent na 1 juli de laatste die heb gereageerd, net nog dus

Bewerkt: door Morph1
Geplaatst:

@gm_jerry ga niet meer onnodig reageren op oude posts, want jij bent na 1 juli de laatste die heb gereageerd, net nog dus

ja ik mag best toch reageren daar is een forum voor kan ik er niet aan doen dat hij een dikke noob is

Geplaatst:

ja ik mag best toch reageren daar is een forum voor kan ik er niet aan doen dat hij een dikke noob is

je kan ook gewoon niet reageren en dat voor jezelf houden, oude tutorials kan je nog wel bumpen maar geen opgeloste topics of een topic die al heel oud is, dit is ten eerste verwarrend en ten tweede heel erg iritant voor alle mensen die gebruikmaken van dit forum

Geplaatst:

Onnodig bumpen mag niet, en noem de leden hier aub geen noobs.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...