Big Boss Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Hey Zou iemand me misschien kunnen zeggen waar ik een lijst met de voertuig modellen kan vinden met hun naam/afkorting? Zoals dit: [table=header]ID|NAAM 400|#LANDSTAL 401|#BRAVURA 402|#BUFFALO ...|...[/table] Reageren
Beagle Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Je kan vehicles.ide gebruiken die in de data map staat. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 In de Voertuigenlijst (op wikipedia) staat de gehele lijst met auto's. klik op de auto waar je de codes van wilt weten. Dan zie je in de balk rechts de code en naam van het voertuig staan. Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 vehicles.ide, natuurlijk! Die voertuigenlijst zou ook gekund hebben, maar dan staan ze niet op volgorde. En dat is wel nodig als ik ze in een enum wil zetten. Ik heb die lijst niet eens nodig voor SCM, maar hier word ik gewoon het snelst geholpen. Mijn probleem is in ieder geval opgelost. Bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.