(San) Andr Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 1:Ik heb nog geen enkele missie voor de rijschool gehaald. Ik heb geen idee hoe ik die 360 moet maken (welke knoppen (PC) ik daarvoor moet indrukken). 2:Ik zit nu op San Fierro, maar als ik terug ga naar Los Santos zie ik de gang territories niet meer aangegeven. Hoe krijg ik die weer te zien?? 3:Welke missie moet je uitspelen om de vliegtuigen die op het vliegveld van San Fierro staan te kunnen besturen? alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 1. kom ik zo op terug 2. als je het verhaal heb gevolgd, kon je weten dat de Groove niet meer bestaat. 3. Pas in "The Desert" daar moet je vlieglessen volgen (komt vanzelf dus) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Seata Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 1. je houd w of je pijljes toets naar boven ingedrukt en je druk dan op D of A of op links of rechts van de pijltje's toesten 2 en 3 zijn al beantwoorde veel succes er mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ok bedankt allebei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.