Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey, hierbij zou ik jullie graag mijn (pogingen tot het maken van) sigs/eigen gemaakte afbeeldingen via de PC laten zien om te weten wat jullie er van vinden...

Van oud naar nieuw

1

3023mde.jpg

2

2j18yz8.png

3

2v9av14.png

geef alsjeblieft jullie mening, ik ben er nieuwsgierig naar...

EDIT:

hier nog een nieuwe, mijn avatar...:

p7ls5.png

p-p

P.S. sorry, ik weet het, sommige zijn nogal groot...

UPDATE!!

256zmmt.jpg

en deze, die ik zou kunnen gebruiken als een soort achtergrond voor iets ofzo:

n225w0.jpg

en deze, als laatste, toch wel een hele mooie vind ik zelf (met dank aan K163 die een hele hoop tutorials op youtube maakt) :

b6a7vq.jpg

niet zo hele goed kwaliteit, maar daar werk ik nog wel een beetje aan...

rate/comments zijn natuurlijk welkom!

alweer een update:

2zfpkwi.jpg

ik denk dat ik van dit topic ook maar mijn 'galerie' moet maken... ik weet niet of de titel verandert kan worden? zo ja, maak er maar galerie van p-p van ofzo, alvast bedankt :D

Bewerkt: door p-p
Geplaatst:

Ik vind ze niet echt mooi. De combinaties van de kleuren zijn niet mooi, fel blauw en fel rood staat niet echt mooi bij elkaar. Ook zijn ze veel te groot als signature, maar dat maakt

op zich niet veel uit hier. Ook zijn ze nogal simpel. Soms geeft is dat mooi, maar hierbij

niet echt vind ik. Je nieuwste vind ik trouwens wel het beste gelukt, dus je gaat wel vooruit.

ok, bedankt voor je mening, ik vind ze zelf ook veel te groot, maar ik wist niet precies hoe je ze op een gewenste grootte kan opslaan, ben ik nu dus mee bezig...

en eigenlijk was die tweede zomaar bedoeld als uitprobeerseltje, dus dat was ook niet echt een serieuze... en alleen nummer 3 was serieus bedoeld, en dat was mijn eerste... maar dankjwel voor je mening!

als anderen nog iets te zeggen hebben hierover, vertel het gerust!

Geplaatst:

Ok, natuurlijk zijn het geen meesterwerken maar het is een stuk beter dan mijn eerste plaatje (niet eens geresizede plaatje van een krekel met 'jaapiekrekel' erop gedropt). Je zit nu nog in een fase waar je alles een beetje uitprobeerd en je pikt het zo te zien snel op. Ik ga hier geen punt voor geven, maar zeg je vooral véél te experimenteren en tutorials te volgen. Maar probeer ook een beetje van die tuts af te wijken, hé. Veel succes ! Als je nog vragen hebt over tools ofzo vraag maar gerust hoor ! :tu:

Ok, natuurlijk zijn het geen meesterwerken maar het is een stuk beter dan mijn eerste plaatje (niet eens geresizede plaatje van een krekel met 'jaapiekrekel' erop gedropt). Je zit nu nog in een fase waar je alles een beetje uitprobeerd en je pikt het zo te zien snel op. Ik ga hier geen punt voor geven, maar zeg je vooral véél te experimenteren en tutorials te volgen. Maar probeer ook een beetje van die tuts af te wijken, hé. Veel succes ! Als je nog vragen hebt over tools ofzo vraag maar gerust hoor ! :tu:

hey,

thanks, ik ben idd echt alleen maar aan het proberen, en ik ben ook niet bezig met een heel professioneel programma ofzo... maar ik heb net paint.NET gedownload, dus ik ga daar maar eens wat mee proberen...

maar dankjewel voor je reactie!

p-p

Geplaatst:

Ik raad je PS toch echt aan. Maar als je Paint.NET doorhebt, kun je er echt hele mooie dingen mee.. Ik heb ooit een een chagrijn eersteklas gekend die Paint.NET had maar gewoon echt 1 van de beste was op dat forum.. KIU. ;)

Geplaatst:

Ik raad je PS toch echt aan. Maar als je Paint.NET doorhebt, kun je er echt hele mooie dingen mee.. Ik heb ooit een een chagrijn eersteklas gekend die Paint.NET had maar gewoon echt 1 van de beste was op dat forum.. KIU. ;)

ja, photoshop is natuurlijk supergoed, maar ik vind het heel erg ingewikkeld... miss wat later...

ik heb met paint.NET nu weer iets anders gemaakt:

2dl4ow.jpg

wat vind je ervan?

Geplaatst:

Nieuwe tools ontdekt? Kijk eens aan... Maar nu ik er nog even over denk, PS is gewoon een must eigenlijk. Get Photoshop asap! Dan kunnen we aan de slag. ^^

Nieuwe tools ontdekt? Kijk eens aan... Maar nu ik er nog even over denk, PS is gewoon een must eigenlijk. Get Photoshop asap! Dan kunnen we aan de slag. ^^

asap??

laat maar, As soon as possible :bonk:

Geplaatst:

Het valt best mee dat photoshop een must is. Met Paint.net kun je ook best veel. Het is ook

stuk makkelijker. Dus om te beginnen is Paint.net wel handig denk ik. Je moet wel eerst wat

plug-ins downloaden. Bijvoorbeeld pyrochild-plugins-2010-4-01/'>deze pack is wel goed. Ook kan je de Custom Brushes

plug-in downloaden. Die is erg handig. Als je geen zin hebt om de brushes om te zetten

van ps naar paint.net kun je hier kijken. Op datzelfde forum staan ook handige tutorials.

Geplaatst:

Het valt best mee dat photoshop een must is. Met Paint.net kun je ook best veel. Het is ook

stuk makkelijker. Dus om te beginnen is Paint.net wel handig denk ik. Je moet wel eerst wat

plug-ins downloaden. Bijvoorbeeld pyrochild-plugins-2010-4-01/'>deze pack is wel goed. Ook kan je de Custom Brushes

plug-in downloaden. Die is erg handig. Als je geen zin hebt om de brushes om te zetten

van ps naar paint.net kun je hier kijken. Op datzelfde forum staan ook handige tutorials.

hey, ik heb eens een beetje rondgekeken, maar ik begrijp er helemaal niets van, wat kun je er nou allemaal mee enzo?

Geplaatst:

Om te beginnen wel ja, maar ik ben begonnen met The GIMP en toen ik besefte dat ik de overstap naar PS gewoon móest maken, was dat heel moeilijk. Begin dus gewoon meteen met wat jou het beste lijkt, anders is het alsof je helemaal overnieuw begint. ;)

hey, ik heb eens een beetje rondgekeken, maar ik begrijp er helemaal niets van, wat kun je er nou allemaal mee enzo?

Brushes zijn gebruikt effecten te creëren. Bijv:

Profielplaatje.png

De stipjes die je ziet zijn brushes. Dit zijn erg simpele basis brushes, maar gewoon om je een idee te geven.

Ja, die op 1 na de laatste is simpel. Dat is 1 klik.

Ik maak hem ook wel ff snel. Dit heet: Julia Fractal. En dan ook nog Mandelbrot Fractal erdoor heen.

simpel 1 klik op de knop:

2rm1etw.jpg

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...