freestyla Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Weet iemand wanneer of hoe je die golden guns krijgt bij de limited edition want ik hab wel mijn war horse en assasin outfit gekregen maar nog altijd geen golden guns (ondanks ik tog aan 99 percent zit) ? Reageren
rienie Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Ik kreeg ze gelijk. Kijk is bij je downloadbare contenten menu. Of golden guns erbij zitten. Reageren
Hayte Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 De eerste twee wapens die je aan het begin van het spel hebt zijn gemaakt van goud. Dit zijn (uit m'n hoofd) de Cattleman Revolver en Repeater Carbine. Reageren
madviper Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Had je hem gelijk ingevoerd die code voordat je de aan de singleplayer begon? Of heb je die code later ingevoerd freestyla? Reageren
freestyla Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 bedankt voor de reacties had die code inderdaad later ingevoerd en heb nu die cattleman revolver en repeater carabine is gechecked en ze zijn int goud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.