edr1986 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Hoe 'train' ik mijn lung capacity? En met zwemmen, kan ik niet onder water, hoe doe ik dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpsta Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 je moet gewoon een paar keer onder water gaan zwemmen met B (xbox) dan gaat je lung capacity vanzelf omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edr1986 Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 en op de pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Je traint door je aden in te houden in het water en wanneer het bijna op is weer naar boven en zo blijven voortdoen en dan krijg dat bij. Onderwater gaan is op ps Bolletje En op pc Je kon ook de zoekfunctie gebruiken: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11212 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Hier zijn al meerdere topics over,als je iets wilt weten gebruik dan de zoekfuctie. Als je geen resultaat krijgt kan je hier wel een topic over maken.Tenminste dit kan je het beste doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 gewoon met het linkermuisknop ben juh onderwater en dan met spacie dan kun je onder water zwemmen.. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 je moet gewoon bijvoorbeeld van de pier bij santa maria beach naar flint country zwemmen zo heb ik het ook gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 je moet gewoon bijvoorbeeld van de pier bij santa maria beach naar flint country zwemmen zo heb ik het ook gedaan. :huh: Water is water. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
t0mmyb0y Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 in san fierro is z'on boot in het westen (je ziet daar een grijze vlek op het strand daar ligt de boot) daarmee vaar ik heel ver de zee op ik spring van de boot af en zwem terug en het grootste deel(als ik genoeg adem heb ) doe ik onder water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 typ gewoon cvwkxam in en je hebt max long capycity ( wel een cheat maar ja) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Huib Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 een cheat is hierbij eigenlijk niet nodig gewoon een beetje onderwater rond zwemmen en dan krijg je vrijsnel meer longinhoud onderwater zwemmen met de pc is klikken met de linker muis knop en de spacie balk om vooruit te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.