METALSYSTEM Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Ik denk superveel maar ook echt superveel Gamen op xbox live. beetje met vriendin uitgaan. veel slapen. ga niet op vakantie heb er geen geld voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 bitsie gamen en ouwe hoeren met de brommer en de boot, maar ook wat trainen en werken voor de € Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 Vakantie komt er binnenkort weer aan, Geen zin om een nieuw topic te maken, vandaar deze bump. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 ik ga mezelf vooral handjobs geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 ik ga mezelf vooral handjobs geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 ik ga mezelf vooral handjobs geven. En daarna een plakkerige self-highfive Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2016 (bewerkt) . Bewerkt: 1 december 2020 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2016 Gamen, afspreken, gamen, afspreken, gamen, afspreken, gamen etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2016 Computerhulp aan huis als bijbaan. Als ik geld verdien gaat het eenmaal goed met mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2016 Doe je goed Kelwin. Ik ga denk ik weer op vakantie. Ook ga ik weer lekker thuis gewoon relaxen en genieten van het lekkere weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2016 Op vakantie ergens in het Noorden. Veel seks. Veel handjobs. Een beetje gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 23 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2016 Bietje pieltrekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 24 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2016 We gaan dit jaar waarschijnlijk op vakantie, voor de rest ga ik gewoon mijn eigen gang en ga ik wat kiekjes schieten in de buurt. Niet heel erg speciaal haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2016 *sterk verhaal* Ik ga ook richting het noorden denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2016 Effe een trap omhoog, ik heb vakantie vanaf vandaag Ik ga naar London, Ibiza en Berlijn, en daarnaast vrijwel alleen maar werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.