Jump to content

[RDR] I know you

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap je niet helemaal, dit is een strangersmissie die je alleen met John kan doen. Verder is het inderdaad gek dat hij niet geraakt woord of gewond raakt. En het is profetisch dat hij precies op de plek waar John later bergraven word zegt dat hij het een mooie plek vind.

Geplaatst:

moet je die stranger missie doen om 100% te krijgen? zo ja dan moet ik WEER opnieuw beginnen.

Laat maar net gelezen dat hij niet hoeft. :D

>>> Door Kai-ShockWave: Volgende keer graag de EDIT-knop gebruiken. <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is hij iemand uit de hemel ofzo misschien god zelf die weet wat er gaat gebeuren

- Die man die vreemd wil gaan in Thieves landing die je moet tegenhouden.

Die gast van de strangers missie weet ervan

- En die non zegt in Nuevo paraiso dat god hem heeft gestuurd. Dus dat geeft ook weer wat vragen

Verder zegt hij in Mexico nadat John zegt dat de autoriteiten wel over hem zullen jureren. dat ze dat ook zullen doen, hiermee doelt hij op het verraad van Edgar ross die hem met een leger vermoord. En als John hem naar zijn naam vraagt zegt hij dat hij het niet meer weet. het is al lang geleden

In West-Elizabeth dichtbij het latere graf van John laat hij zich ook erg duidelijk ontvallen dat het een mooie plaats is

en na 3 schoten van John valt hij niet neer dus dit lijkt me duidelijk geen normale levende man

Ik denk dat John lang geleden zijn vrouw tijdens een bankoverval heeft vermoord en die gast zelf misschien ook

Als je dit dan alleaal leest dan lijkt het voorbestemd dat John zou sterven.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Spoiler toegevoegd.
Geplaatst:

Er zijn inderdaad veel vragen rondom die man

Hij zou de duivil, god, een geest die mensen kijkt of hij goed geleefd is

Ik denk dat hij inderdaad een engel is ofzo

Geplaatst:

Hij is meneer dood magere hein of hoe je het ook wil noemen. Dat kan je zien aan de zwarte kleding die hij draagt en het feit dat hij weet waar John begraven word. hij is niet een god of de duivel omdat in de missies die hij geeft, geen duidelijke richtlijn geeft aan wat goed of kwaad is. God zou hebben gezegt: geef de non geld en de duivel zou hebben gezegt: beroof de non. Aangezien hij dat niet doet is hij de Dood. En ook omdat John al vaak de dood heeft ontvlucht (zie eerste missie waarbij hij bijna fataal doodgaat aan de schotwond) Blijft dood bij hem in de buurt.

Geplaatst:

Hij is meneer dood magere hein of hoe je het ook wil noemen. Dat kan je zien aan de zwarte kleding die hij draagt en het feit dat hij weet waar John begraven word. hij is niet een god of de duivel omdat in de missies die hij geeft, geen duidelijke richtlijn geeft aan wat goed of kwaad is. God zou hebben gezegt: geef de non geld en de duivel zou hebben gezegt: beroof de non. Aangezien hij dat niet doet is hij de Dood. En ook omdat John al vaak de dood heeft ontvlucht (zie eerste missie waarbij hij bijna fataal doodgaat aan de schotwond) Blijft dood bij hem in de buurt.

Dat zou eigenlijk best wel eens kunnen

Geplaatst:

zoals jij het zegt, klinkt het behoorlijk logisch

Geplaatst:

Ik ben het volledig met PowerPats eens. God is hij zeker weten niet. In de 2e cutscene, in Nuevo Paraiso, zegt hij ook: "I hope my son turns out just like you. You kill people so easily...". Het lijkt me niet dat God dit voor Jezus (zijn zoon) wilt. Satan of de duivel zal, zoals PowerPats ook vermeld, geen mensen redden of de kans geven tussen vermoorden of helpen. Die mogelijkheid valt dus ook weg. Het komt er dus op neer dat hij eigenlijk wel een vorm van de dood moet zijn. De dood is al dood, dus kan niet worden vermoord (zoals in de laatste cutscene in West-Elizabeth). De dood weet dat John wordt vermoord en doelt daarmee ook op zijn latere begraafplaats.

Geplaatst:

Jullie hebben inderdaad gelijk. Volgens mij is het de duivel. God kan het niet zijn.

@Hierboven:het is onduidelijk of de duivel een zoon heeft

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...