Jump to content

[RDR] I know you

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom gebruiken we eigenlijk spoilers? Zoveel wordt niet verklapt...

Hij zegt dat hij een zoon heeft. Zover ik weet, heeft de Duivel geen zoon. Maar mijn religieuze kennis is niet al te best :engel:

Ik denk niet dat het de duivel is, want die zou geen keuzes geven. Deze man is de dood, die kijkt of John zijn leven heeft gebeterd(en daarom in de hemel ofzo mag komen)

Geplaatst: (bewerkt)

En hoe verklaren jullie dan dat er een foto van hem boven John's bed in zijn ranche hangt, als hij magere hein is? Ik denk eerder dat hij de geest van John's vaders is, dat zou ook een hoop verklaren. Wel vreemd dat John hem dan niet herkent, terwijl er wel een foto van hem boven zijn bed hangt.

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst:

En hoe verklaren jullie dan dat er een foto van hem boven John's bed in zijn ranche hangt, als hij magere hein is? Ik denk eerder dat hij de geest van John's vaders is, dat zou ook een hoop verklaren. Wel vreemd dat John hem dan niet herkent, terwijl er wel een foto van hem boven zijn bed hangt.

Ik heb de foto gezien, en er totaal geen bewijs dat dat hem is op die foto. er waren zat mannen in die tijd die er zo uitzagen met zo een hoed en een snor. en John is een wees dus hij heeft nooit zijn ouders gekend.

Geplaatst:

Hij heeft zijn vader wel gekent, alleen die stierf toen hij 7 was. Ik heb ook die foto's bekeken en eigenlijk zouden die zoveel mensen kunnen zijn

Bovendien, als het zijn vader was, dan zou hij hem toch wel herkennen

Geplaatst:

Ik heb de foto gezien, en er totaal geen bewijs dat dat hem is op die foto. er waren zat mannen in die tijd die er zo uitzagen met zo een hoed en een snor. en John is een wees dus hij heeft nooit zijn ouders gekend.

het kan z`n vader niet zijn anders zou het niet over "zijn zoon" hebben(tenzij hij z'n eigen zoon niet herkend natuurlijk. :clown: )

• 2 weken later...
Geplaatst:

hij is wees, dus heeft hij zijn ouders nooit gekend? Ik denk dat je de betekenis van het woord wees nog maar eens moet opzoeken.

Geplaatst:

hij is wees, dus heeft hij zijn ouders nooit gekend? Ik denk dat je de betekenis van het woord wees nog maar eens moet opzoeken.

Dus je kan nog steeds een wees zijn en je ouders nooit gekend hebben omdat je misschien te jong was om je iets van hun te herinneren en misschien hebben je ouders je wel afgestaan bij je geboorte.

Geplaatst:

Hij heeft zijn vader gekent! Zijn moeder stierf tijdens John's geboorte en zijn vader toen hij 7 was, en TOEN werd hij wees

Wees betekend beide ouders gestorven. Een man van 80 van wie de ouders zijn gestorven, is ook wees

• 5 weken later...
Geplaatst:

Dus je kan nog steeds een wees zijn en je ouders nooit gekend hebben omdat je misschien te jong was om je iets van hun te herinneren en misschien hebben je ouders je wel afgestaan bij je geboorte.

Als je ouders op je 5e dood gaan ben je wees, maar heb je ze nog wel gekend...Je kan ook wees zijn en je ouders nooit gekent hebben, maar je zegt net zelf dat hij wees is, en dus zijn ouders nooit gekent heeft.

Geplaatst:

John heeft ergens in het spel gezegd dat zijn vader Schots was. Deze man praat niet echt met een Schots accent.

John zegt dat z'n vader een Schot is die nog nooit in Schotland is geweest 0_0.

Geplaatst:

ik weet niet zeker maar volgens mij zeg ik die man tussen de mensen die john killen

teminste een iemand met zijn hoge hoed

>>> Door Kai-ShockWave: Graag spoilers gebruiken. <<<

• 9 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet zeker maar volgens mij zeg ik die man tussen de mensen die john killen

teminste een iemand met zijn hoge hoed

>>> Door Kai-ShockWave: Graag spoilers gebruiken. <<<

Jah zal wel een Bollard gangmember zijn, die dragen ook hoge hoeden. Die kun je ook zien in de bar van Armadillo. Dit zijn gewoon lowlifes

Bewerkt: door Toni Caprioni

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...