hippiebus Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Hallo, ik heb sinds kort Need For Speed: Most Wanted Maar als je iemand van de Blacklist verslaat kan je 2 dingen kiezen van de 5 (Geld extra onderdelen etc.) Maar je kan ook de auto krijgen. Dat zou ik graag elke keer willen, maar je moet kiezen tussen 3 dingen. Hoe kan ik zeker weten de goede kiezen, of kan ik de auto ook nog kopen ofzo? Alvast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Het is geloof ik elke keer een Random positie waar de auto kaart zit. Reageren
hippiebus Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Het is geloof ik elke keer een Random positie waar de auto kaart zit. Maar kan je die auto niet kopen ofzo dan? En gaat het spel trouwens door als je Razor verslaaat? Reageren
LSDesign Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Nee, het spel verhaal stopt wanneer je Razor verslaat (je kunt nog wel free-roamen en zo). Reageren
hippiebus Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (je kunt nog wel free-roamen en zo). Dat bedoelde ik, en dat van die auto's? Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 die kun je buiten de kaarten niet krijgen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 die kun je buiten de kaarten niet krijgen Nou daar heb jij het fout. Buiten de kaarten om kan je ze wel krijgen, alleen moet je daarvoor betalen. Je moet de auto kopen, de lak erop spuiten, de stickers toevoegen en alles wat erin zit aanpassen. Maar omdat de wagens vaak slechter zijn dan jou wagen verkoop ik ze. Zo krijg je goed geld binnen om jouw wagen weer in de top te krijgen. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 die kun je buiten de kaarten niet krijgen Nou daar heb jij het fout. Buiten de kaarten om kan je ze wel krijgen, alleen moet je daarvoor betalen. Je moet de auto kopen, de lak erop spuiten, de stickers toevoegen en alles wat erin zit aanpassen. Maar omdat de wagens vaak slechter zijn dan jou wagen verkoop ik ze. Zo krijg je goed geld binnen om jouw wagen weer in de top te krijgen. Maar de paintjobs van die autos zijn wel rare Offtopic: Julie hebben geluk dat mw t doet Ik krijg steeds error als ik wil instaleren van directx Reageren
hippiebus Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) die kun je buiten de kaarten niet krijgen Nou daar heb jij het fout. Buiten de kaarten om kan je ze wel krijgen, alleen moet je daarvoor betalen. Je moet de auto kopen, de lak erop spuiten, de stickers toevoegen en alles wat erin zit aanpassen. Maar omdat de wagens vaak slechter zijn dan jou wagen verkoop ik ze. Zo krijg je goed geld binnen om jouw wagen weer in de top te krijgen. Waar kan je die kopen dan? Ik heb ze niet gezien EDIT: laat maar, ik zie ze al Wat is een goede auto als je nummer 9 hebt verslagen? Bewerkt: 1 juli 2010 door hippiebus Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 die kun je buiten de kaarten niet krijgen Nou daar heb jij het fout. Buiten de kaarten om kan je ze wel krijgen, alleen moet je daarvoor betalen. Je moet de auto kopen, de lak erop spuiten, de stickers toevoegen en alles wat erin zit aanpassen. Maar omdat de wagens vaak slechter zijn dan jou wagen verkoop ik ze. Zo krijg je goed geld binnen om jouw wagen weer in de top te krijgen. Waar kan je die kopen dan? Ik heb ze niet gezien EDIT: laat maar, ik zie ze al Wat is een goede auto als je nummer 9 hebt verslagen? Volgens mij die dodge die je ergens krijgt bij nummer 3-4. Vanaf nummer 9 krijg je toch die porsche? Reageren
hippiebus Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 die kun je buiten de kaarten niet krijgen Nou daar heb jij het fout. Buiten de kaarten om kan je ze wel krijgen, alleen moet je daarvoor betalen. Je moet de auto kopen, de lak erop spuiten, de stickers toevoegen en alles wat erin zit aanpassen. Maar omdat de wagens vaak slechter zijn dan jou wagen verkoop ik ze. Zo krijg je goed geld binnen om jouw wagen weer in de top te krijgen. Waar kan je die kopen dan? Ik heb ze niet gezien EDIT: laat maar, ik zie ze al Wat is een goede auto als je nummer 9 hebt verslagen? Volgens mij die dodge die je ergens krijgt bij nummer 3-4. Vanaf nummer 9 krijg je toch die porsche? 10 volgens mij, maar ik vind dat ding een beetje erg slipperig, Ik gebruik nu een AUDI Xnogwat. Ik sta nu trouwens 8ste Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 De enigste wagens die ik heb bijgehouden is de mercedes, dodge viper, corvette en die mitsubishi lancer evo IIV (ofzoiets ). Die laatste zeker niet verkopen! die kan je namelijk goed uit tunen en is bij mijn mening één van de beste wagens in het spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.