GwnHugo Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Hallo allemaal, ik heb een nieuwe signature gemaakt. Deze keer in Photoshop. Wat vinden jullie ervan? Zonder tekst Bewerkt: 30 juni 2010 door GwnHugo Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Hallo allemaal, ik heb een nieuwe signature gemaakt. Deze keer in Photoshop. Wat vinden jullie ervan? Ik heb net een reactie op je profiel achtergelaten, maar ik zeg het hier nogmaals: ik vind hem fantastisch! De sfeer, alles is top! Ik kan je helaas niet hoger dan een 10 geven. Welk lettertype is het? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Heel erg bedankt! Het lettertype is Incubus. Bewerkt: 30 juni 2010 door GwnHugo Reageren
Jeremy. Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Niet slecht, maar ik zou er nog meer spook effecten aangeven. bij een raam een wit licht puntje mooi erin verwerkt. Wees creatief. Ik zou wel graag is willen zien waarmee je begonnen bent. Mooie licht effecten. Verder een 7/10! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Ik heb die lichtpuntjes geprobeerd. Ik vind het zelf nog niet zo gelukt dus ik zal er nog naar kijken. Ik heb deze stocks gebruikt: Dit is de achtergrond. Je ziet de muzieknoten alleen niet echt meer. En deze erbij. Ik heb ze trouwens even verkleind, anders is het een beetje irritant. Bewerkt: 30 juni 2010 door GwnHugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.