andyman Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Zet hier je zelfbedachte sport neer. Als het maar nog niet bestaat is het best. Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Tenbal Dat je met een tennisbal moet voetballen is leuk doe ik altijd Reageren
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 kopbal dat je met een voetbal (van onderen) door een ring moet koppen Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Volley-tennis Dat is dat je met een tennisracket en bal over een volleybal net heen moet slaan. Reageren
andyman Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Nou.... Dan moet ik ook maar een sport verzinnen Penguin Gooien.. Zover mogelijk penguins werpen Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Nou....Dan moet ik ook maar een sport verzinnen Penguin Gooien.. Zover mogelijk penguins werpen Dat is geen sport maar een martelling Ik had vroeger een spel afgeleid van iets maar weet niet meer wat. Ik zal mijn bericht editten als ik het wel weet. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 ik weet ook wel een leuke :lol: VOET-KET proberen de basketbal in de ring te schopen :lol: . Reageren
bigG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Penguin Gooien..Zover mogelijk penguins werpen er is ook een spel op internet (yetisport) gwoon op www.coolgames.nl enzo dat springt er (wel bij deel 1) een penguin naar beneden van een rots en jij ben een yeti en je moet op het juiste moment slaan (soort honkbal) en dan hopen dat hij zo ver mogelijk komt B) Reageren
Stino Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Op ijs voetballen Krijg je leuke effecten Tennissen met een zon balletje die je ook op het strand gebruikt met die houten rackets, dat gaat gruwelijk ver! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 voetketbal gewoon voetbal maar dan op een kleiner veld op beton (of ander hard materiaal) naast het doel 2 baskets (naast iedere paal) en dan als je in het doel scoort 1 punt en de baskets 3 punten Reageren
Ferre Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 eenvoetskaten! Wat heb je nodig: Een skate (liefste stunt, zie plaatje) en je normale schoen. Trek 1 schoen uit, en trek dan 1 skate aan. Maakt niet uit aan welke voet. Ga dan skaten op een baantje, en probeer een truc. Granden is egt vet, neem de "Mizou" op een rail, zorg dat je je skate aan je voorste voet zit, grind dan over die zijkanten en sleep je binnenste voet er achteraan. dan doe je een mizou. Een aggressive inline skate. Reageren
Pitbull Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 eenvoetskaten!Wat heb je nodig: Een skate (liefste stunt, zie plaatje) en je normale schoen. Trek 1 schoen uit, en trek dan 1 skate aan. Maakt niet uit aan welke voet. Ga dan skaten op een baantje, en probeer een truc. Granden is egt vet, neem de "Mizou" op een rail, zorg dat je je skate aan je voorste voet zit, grind dan over die zijkanten en sleep je binnenste voet er achteraan. dan doe je een mizou. Een aggressive inline skate. wil je de volgende keer als je post eens kijken wanneer de vorige member heeft gepost Reageren
Synchro Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 eenvoetskaten!Wat heb je nodig: Een skate (liefste stunt, zie plaatje) en je normale schoen. Trek 1 schoen uit, en trek dan 1 skate aan. Maakt niet uit aan welke voet. Ga dan skaten op een baantje, en probeer een truc. Granden is egt vet, neem de "Mizou" op een rail, zorg dat je je skate aan je voorste voet zit, grind dan over die zijkanten en sleep je binnenste voet er achteraan. dan doe je een mizou. Een aggressive inline skate. wil je de volgende keer als je post eens kijken wanneer de vorige member heeft gepost Wil je moderator spelen ofzo? Het Topic mag omhoog halen. Wanneer je iets belangerijk te posten hebt en/of lange post hebt. En niet dit ( als het topic al oud is ) " Een nieuw sport : Voet-hockey " Dat is natuurlijk onbelangerijk. Wat hij heeft gepost is wat nutig , dus het mag.Hij legt het goed uit. Snapje? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 mijn nieuwe sport! toeschouwertjeschieten! de sport is dat de hooligans van elk een verschillende voetbalclub dan op het veld meesleurt! en dan op het veld in de goal schopt! greetz jon-asses Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 eenvoetskaten!Wat heb je nodig: Een skate (liefste stunt, zie plaatje) en je normale schoen. Trek 1 schoen uit, en trek dan 1 skate aan. Maakt niet uit aan welke voet. Ga dan skaten op een baantje, en probeer een truc. Granden is egt vet, neem de "Mizou" op een rail, zorg dat je je skate aan je voorste voet zit, grind dan over die zijkanten en sleep je binnenste voet er achteraan. dan doe je een mizou. Een aggressive inline skate. wil je de volgende keer als je post eens kijken wanneer de vorige member heeft gepost Wil je moderator spelen ofzo? Het Topic mag omhoog halen. Wanneer je iets belangerijk te posten hebt en/of lange post hebt. En niet dit ( als het topic al oud is ) " Een nieuw sport : Voet-hockey " Dat is natuurlijk onbelangerijk. Wat hij heeft gepost is wat nutig , dus het mag.Hij legt het goed uit. Snapje? Voethockey dat doet pijn jongen die bal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.