Jump to content

Hulp bij de laatste Pigeon


00JeroenRulez

Recommended Posts

Hallo,

ik ben bezig met de flying rats af te schieten en nu moet ik er nog 1. Maar ja, je raadt al, ik weet niet welke.

Toen ik nog GTA San Andreas speelde gebruikte ik SAMA (San Andreas Mission Analyzer). dat leest je savegame ofzo en vertelt je precies wat je nog moet doen voor de 100%.

Maar is er ook zoiets voor GTA IV?

bij voorbaat dank knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Op Vice City Stories op de PSP is er een optie om te laten zien welke ballonnen je al hebt geschoten. Met een map bij de walkthrough kan je dan checken welke het is die je nog niet hebt geschoten. Is er niet zo'n optie voor GTA IV om te laten zien welke pidgeons je al hebt neergeschoten?

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Op Vice City Stories op de PSP is er een optie om te laten zien welke ballonnen je al hebt geschoten. Met een map bij de walkthrough kan je dan checken welke het is die je nog niet hebt geschoten. Is er niet zo'n optie voor GTA IV om te laten zien welke pidgeons je al hebt neergeschoten?

Nee, trouwens, heb je mijn bovenstaande post al bekeken? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Op Vice City Stories op de PSP is er een optie om te laten zien welke ballonnen je al hebt geschoten. Met een map bij de walkthrough kan je dan checken welke het is die je nog niet hebt geschoten. Is er niet zo'n optie voor GTA IV om te laten zien welke pidgeons je al hebt neergeschoten?

Nee, trouwens, heb je mijn bovenstaande post al bekeken? :bonk:

Yup, maar ik wist niet of dat de enige mogelijkheid was. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Op Vice City Stories op de PSP is er een optie om te laten zien welke ballonnen je al hebt geschoten. Met een map bij de walkthrough kan je dan checken welke het is die je nog niet hebt geschoten. Is er niet zo'n optie voor GTA IV om te laten zien welke pidgeons je al hebt neergeschoten?

Nee, trouwens, heb je mijn bovenstaande post al bekeken? :bonk:

Yup, maar ik wist niet of dat de enige mogelijkheid was. :schater:

Het IS de enige mogelijkheid. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Aaah! Ik speel op de PS3, en heb precies hetzelfde probleem...

Alle nummers netjes afgevinkt bij het afschieten... Ik moet er nog 1, maar heb alle nummers al doorgestreept :S

Dat wordt dan inderdaad weer eens alles afgaan... en het was al zo tijdrovend. Dit keer dan maar ook een plattegrond afdrukken...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel een aanrader, ja. Ik moet ze zelf ook nog gaan doen, en ook al het gevogelte in The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony.

Ik ben in IV een keer goed op weg geweest, maar uit frustratie van iedere keer dat Wanted Level krijgen ben ik er toen maar mee gestopt.. Ik speel op de 360, dus ik zit met hetzelfde probleem als jij: Wij zijn niet zo verwend met trainers e.d. zoals de PC gamers.. Die hebben het maar makkelijk, hoor. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed het eiland per eiland, dat telde ik iedere keer of het overeen kwam met het aantal wat bij stats staat. Want ik miste er ook een en doordat ik na ieder eiland gecontroleerd had wist ik dat het op het laatste eiland was dat er nog eentje zat :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Alvast voor mensen die wel een kaart hebben uitgeprint, alles afgevinkt hebben, maar er toch nog één of meer missen, zal ik een snapmapje maken met alléén de plekken waar meerdere duiven vlak bij elkaar zitten, dit met behulp van de WikiGTA map en mijn eigen afgevinkte map.. Misschien dat dit ook helpt voor de mensen hierboven...

Ik zet de bolletjes dus niet perfect neer, maar rondom de plaatsen waar meerdere duiven zitten zet ik de goede hoeveelheid bolletjes.... Misschien makkelijker met zoeken :)

Click here to view the SnapMap

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...