ZoutePeper Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Hela, waarschijnlijk wel eens eerder gepost, maar soit. Ik heb car mods geïnstalleerd volgens de handleidingen, ik heb er tien geïnstalleerd maar drie vind ik terug in de stad? Die andere zie ik gewoon niet, verder kreeg ik een Fatal Error bij de Maserati Granturismo toen ik bij die Grotti dealer in de buurt aan het touren was. En nog iets hoe verander ik een handling? Tollende auto's is niet echt plezant. Bewerkt: 30 juni 2010 door ZoutePeper Reageren
ZoutePeper Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Antwoord zou wel fijn zijn? Reageren
Beagle Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Ja, dat kan ik begrijpen, alleen als niemand antwoord weet zal niemand reageren . Handling kan je veranderen door de handling te unscramblen met een ASI script van Alexander. Dan kan je het aanpassen en wordt het automatisch weer geëncrypteerd zodat GTA het kan lezen. Meestal wordt er bij een mod een goede handling geleverd. Over het probleem dat je ze niet terug ziet: Geen idee wat er aan de hand kan zijn, maar als je ze met een trainer spawned kan je ze vast gebruiken. Anders heb je ze verkeerd geïnstalleerd of zijn ze corrupt. Fatal error zit er ook niks anders op dan deïnstalleren en opnieuw proberen, en anders is die corrupt. Reageren
ZoutePeper Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Oké handling werkt top inmiddels gewoon met gezond verstand map opgezocht en veranderd. Nu ben ik erachter gekomen twee dingetjes. Had een VW Phaeton geïnstalleerd, die zit er van een afstandje uit als één egaal grijse auto, al zit ik erin ziet hij er super goed uit? Nog eens installeren? De Toledo die ik heb geïnstalleerd is veelste klein, zal ik wel even terugzetten. Verder eigenlijk mijn meest storende probleem :, ik zie die auto's nooit tegelijkertijd rijden, het is eerst even een paar Alfaatjes dan een paar Seat's, dan een paar Mercedes, etc.. Kan dit te maken hebben met dat ik twee savegames heb? Of is dat pure onzin? Verder zien de auto's er namelijk wel prima uit en doen ze het ook goed. Ohja bij SparkIV importen van WTF en WFD dingen, kan ik daar meerdelijke tegelijk vervangen? Of werkt dat dan niet? Bewerkt: 4 juli 2010 door ZoutePeper Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Dat is doodnormaal dat je veel van dezelfde autos ziet rijden, maak je daar maar geen zorgen om. En met SparkIV is het mogelijk om meerdere te gelijk te installeren, je hoeft de naam van het bestand neit aan te klikken, gewoon direct import en dan de bestanden die je wilt selecteren, als 1 van de bestanden die je erin wilt zetten er origineel niet in stond zul je er een melding van rkijgen Reageren
ZoutePeper Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Maar ook dat ik alleen Mercedes Benz zie rijden en na een tijdje alle Mercedes Benz wegzijn en alleen maar BMWX5 zie rijden? Is dit te verhelpen? Is wel raar namelijk. Kreeg trouwens vandaag foutmelding bij SparkIV, iets over dat er geen RPF Files konden worden behandeld alleen IMG Files, deed hij zomaar uit het niets, terwijl ik wel de versie van 1.0.7.0 heb die het voorheen altijd deed. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Maar ook dat ik alleen Mercedes Benz zie rijden en na een tijdje alle Mercedes Benz wegzijn en alleen maar BMWX5 zie rijden? Is dit te verhelpen? Is wel raar namelijk. Kreeg trouwens vandaag foutmelding bij SparkIV, iets over dat er geen RPF Files konden worden behandeld alleen IMG Files, deed hij zomaar uit het niets, terwijl ik wel de versie van 1.0.7.0 heb die het voorheen altijd deed. dat is een bug in SparkIV, in dit geval is je vehicles.img corrupt gegaan, dus hij zal vervange moeten worden door een origineel exemplaar. Het is wel mogelijk dat er meer variatie is, hiervoor zul je in cargrp.dat of vehicles.ide moeten kijken, ik kan je er verder neit mee helpen want ik heb de files neit bij de hand Reageren
ZoutePeper Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Moet ik nou al mijn vehicles.img vervangen met als risico dat al mijn mods naar de kloten zijn? Hoe werkt dat met cargrp.dat en vehicles.ide? Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 je mods zijn dan naar de klote ja, en er is geen andere opti voor Reageren
gangster1 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Geplaatst: 28 februari 2011 Nou zoutepeper ik heb het ook geprobeerd met de 1.0.7.0 versie en hoe krijg jij je mods ingame? bij mij lukt niets heb al 25 keer fzo moeten re-installer omdat ik of errors krijg bij opstarten of het spel blokkeert na het aanmelden wij windows live ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.