Jump to content

De servers zijn heel sloom! Wat nu?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gta sa en samp gedownload en hij werkt gewoon.. Maar hij is echt heeeel sloom. Dus je kan niet stunten etc. Kan het komen door vista of wat is het probleem?

Geplaatst:

Is jou internet niet gewoon heel sloom?

Nee juist heel snel.. Andere online games gaan gewoon snel.

En niet alleen multiplayer is sloom

Geplaatst:

Is jou internet niet gewoon heel sloom?

Nee juist heel snel.. Andere online games gaan gewoon snel.

En niet alleen multiplayer is sloom

is de singlepayer ook sloom?

dan heb je een te slome pc

Geplaatst:

Gebruik je een laptop?

Als dat zo is, moet je rechtsonder op je batterij klikken en dan op hoge prestaties zetten.

Geplaatst:

Ik heb gta sa en samp gedownload en hij werkt gewoon.. Maar hij is echt heeeel sloom. Dus je kan niet stunten etc. Kan het komen door vista of wat is het probleem?

Dat is illegaal he, en dan mogen wij jou niet helpen volgens de regels.

Maar goed, wat bedoel je met 'hij is traag', wat is precies traag?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is illegaal he, en dan mogen wij jou niet helpen volgens de regels.

Maar goed, wat bedoel je met 'hij is traag', wat is precies traag?

ik ben zijn vriend ik had hem geholpen hij bedoelde trouwens geïnstalleert want we hebben het cd'tje gewoon. en het is als of je foto's kijkt snel achter elkaar het zelfde als bij singelplayerverzie maar z'n pc is niet sloom ik denk netzosnel als jullie hebben (geen labtop daar was ie trouwens ook sloom we hadden ook op z'n moeders labtop geprobeert maar op het cd'tje zaten een paar krasjes is het misschien dat het spel daardoor fout is geïnstaleert?)

Bewerkt: door grove_streets
Geplaatst:

Ik weet nu wel bijna zeker dat het komt door gewoon een trage PC / LaPtop.

Probeert het is zonder MSN, xFire, Steam, Skype, LimeWire, Torrents, etc. en sluit alle tabbladen.

Geplaatst:

Probeert het is zonder MSN, xFire, Steam, Skype, LimeWire, Torrents, etc. en sluit alle tabbladen.

Op een andere, slomere computer gaat ie sneller..

Geplaatst:

aan msn enz kan het wel liggen of misschien moet je firewall eff uitzetten miscchien accepteerd hij het niet maar dat verklaart dan nog niet waarom gta singelplayer het niet doet

Geplaatst:

aan msn enz kan het wel liggen of misschien moet je firewall eff uitzetten miscchien accepteerd hij het niet maar dat verklaart dan nog niet waarom gta singelplayer het niet doet

Dat is onzin, je firewall blokkeert het of blokkeert het niet, niet half of beide.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...