Ice-cup Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Nou, om maar geleid to the point te komen: Ik heb 2 commandjes /open en /exit die het doen zoals het hoord op mijn 127.0.0.1 server doet, maar niet op mijn gekochte Serverffs servertje. Enig idee hoe dat kan? Bij deze commands behoren geen speciale scriptfiles of zoiets dergelijks. Reageren
CAR Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Ik kan je niet helpen, maar ik wil alleen zeggen dat ik zo'n soort probleem ook had... Ik had het alleen met Dialogs. Misschien ligt het aan dat zij geen Windows hebben.. Maar ik kan je niet helpen, sorry Bewerkt: 1 juli 2010 door CAR Reageren
opacool6 Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Ik heb dit ook gehad bij mij was de oplossing al mijn pawno includes van mijn 'local server' over te zetten naar serverffs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.