Basssss Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Heey allen, Ik zit met een probleempje, ik wil dat mijn scr.scm uit m'n MPACK een TXD gebruikt die in een eigen gemaakte IMG archief zit. Bijvoorbeeld bas.img. Nu heb ik dat archief gemaakt met G-Tools en de TXD zit erin, daarnaast word hij ook geladen in gta.dat met deze code: IMG MODELS\BAS.IMG Maar als ik die TXD nou op het hoofd van CJ wil plakken, loopt hij vast na het laden van een nieuw spel. De opcode: Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "NEWHEAD", Head) Als ik enkel deze opcode weghaal, draait het spel wel gewoon. Ik hoop dat iemand hier een antwoord heeft. Alvast bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Er gaan een paar dingen fout: De TXD mag niet in een archief zitten. Mogelijk: Je hebt CLEO3 nodig om dit te kunnen doen. Zorg dat je dit hebt. Je moet de TXD eerst inladen. Dat doe je zo:0390: load_txd_dictionary 'LD_BEAT' Mogelijk: Je moet misschien ook de afbeelding laden, maar ik denk het niet als je een TXD in moet vullen. Als het niet werkt kan je het nog proberen:038F: load_texture "DOWN" as 1 // Load dictionary with 0390 first Als het niet werkt kan je nog proberen de afbeelding in de TXD te laden en die als parameter in te vullen, en anders invullen bij deze opcode: 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "VEST" model "VEST" body_part 0 Als je bij bodypart dan het hoofd invult werkt dit mogelijk ook. let op: Niet getest, zelf experimenteren. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Ik heb van alles geprobeerd van wat je zei, maar alles laat het spel vastlopen. Bewerkt: 30 juni 2010 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.