kwik360 Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Hallo, ik ben al een tijdje bezig met mij server, nou kreeg ik van vrienden de vraag of ik kon proberen dat iedereen zijn eigen auto's kan komen. ik heb me helemaal suf gezocht hiervoor, maar zonder succes :S het is de bedoeling dat players: - een auto kunnen kopen en verkopen(verschillende prijs per auto(als dat kan)). - alleen als het jou auto is er in kunnen of van slot halen. het lijkt me dat je de gegevens hiervoor moet opslaan in een bestand, maar ik heb geen zin om voor elke auto een apart bestand te maken, dit moet toch makkelijker kunnen? Heel erg bedankt alvast! Gr. Kwik mocht er iets onduidelijk zijn hoor ik het wel! Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Dat is een best wel vrij lastig systeem, zoek eens op http://forum.sa-mp.com/ op 'Car Owner System' of 'Car Ownership' dat precies uit op wat jij zoekt EDIT: Forum is wel down maar komt over paar dagen wel terug. Reageren
kwik360 Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 hey, bedankt! ja ik had gezocht voor samp forum maar dat is down zoals je al zij. maar ik zou het liefst geen filterscript hebben aangezien ik alles "zelf" wil maken maar ik laat nogwel van mij horen als er iets is hierover.. Gr. Reageren
opacool6 Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) Ik heb een tijdje geleden een soortgelijk systeem gemaakt, Je kon een auto kopen bij een gebouwtje die kon je helemaal tunen enzo. je had je eigen sluiteltje die maar op 10 meter afstand werkte, en als je hem weer kwijt wou kon je hem bij dat zelfde gebouwtje tekoop zetten en een eigen prijs bepalen, zo kon iemand anders jou getunede auto kopen. het enige probleem bij mij was dat de kleuren niet opgeslagen konden worden dus het nadeel is dan dat je dat bij een custom spray moet doen zodat dit wel kan. heb je interesse? zeg het dan even en dan kijk ik of ik hem nog heb liggen voor je Bewerkt: 22 juli 2010 door opacool6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.