Jump to content

Processor weggehaald tijdens stand-by laptop


NickyHendriks

Recommended Posts

Staat er toevallig niks in de handleiding van je laptop iets over de CMOS batterij? Je zou, als je redelijk veel geduld hebt, kunnen proberen om de klantendienst van Acer te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    9

  • ikt

    3

  • Sprunk

    3

  • MegaPilot

    2

2 klasgenoten van mij hebben beide dezelfde laptop, alsk het zo zie.. ze hebben samen 1 laptop er van gemaakt.. omdat bij 1 de GPU kapot was, en bij de ander de rechter schanier.

Opzich leuke stuff.. maar wat betreft je CPU uit je laptop halen om schoon te maken is wel ehm rather stupid.. :X

En bovendien haal je altijd je accu er uit.. voor je hem open maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke slaapstand hebben we het over? Dat de HDD's nog blijven draaien of die ene waarin alles op de HDD gepleurt word? Want als het die laatste is, dan kan het dit probleem niet zijn. En bij die andere gaat je sessie gewoon verloren, voor de rest niks. Volgens mij heb je je scherm aansluiting niet goed aangesloten, is er ergens een breuk in een circuit of een kabel of je hebt die acer gewoon verneukt. Wat geen gemis zou zijn, die dingen zijn sowieso kut.

En wat bedoel je met 'alles doet het nog wel'? Hoor je de fans draaien of zijn er meerdere tekens van leven?

Link to comment
Delen op andere websites

Welke slaapstand hebben we het over? Dat de HDD's nog blijven draaien of die ene waarin alles op de HDD gepleurt word? Want als het die laatste is, dan kan het dit probleem niet zijn. En bij die andere gaat je sessie gewoon verloren, voor de rest niks. Volgens mij heb je je scherm aansluiting niet goed aangesloten, is er ergens een breuk in een circuit of een kabel of je hebt die acer gewoon verneukt. Wat geen gemis zou zijn, die dingen zijn sowieso kut.

En wat bedoel je met 'alles doet het nog wel'? Hoor je de fans draaien of zijn er meerdere tekens van leven?

De fans draaien nog, er zijn knipperende lampjes, maar meer teken van leven heb ik niet... Nouja niet wat ik kan zien :N Ik heb het over de slaapstand van Windows 7, dus ik geloof dat dat gewoon stand-by is. Ik heb namelijk niks met het scherm gedaan, heb alleen een paneel aan de achterkant losgemaakt, niks van het beeldscherm bij, maar had die aansluiting al gezocht en opnieuw aangesloten, maar mocht niet baten. Kortom... Laptop kapot, tijd om bij het ROC voor 49 euro een oude desktop te halen zodat ik die evt. nog kan upgraden ofzo, maar dan later. Maar dan heb ik toch wel een computer waar ik op kan om iets voor school te doen bijvoorbeeld :)
Link to comment
Delen op andere websites

Stuur je laptop naar Acer en fake een fabrieksfout ofzow..:puh: Zeg dat je laptop van de ene op de andere dag niet meer wou opstarten.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Denk jij echt dat het niemand op zal vallen dat Zamgod dat ding tot op het socket open heeft gehad? Ik zou hem nog eens open maken en alle stekkertjes en draadjes eens stevig op zijn plaats drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk jij echt dat het niemand op zal vallen dat Zamgod dat ding tot op het socket open heeft gehad? Ik zou hem nog eens open maken en alle stekkertjes en draadjes eens stevig op zijn plaats drukken.

Dat heb ik ook al eens geprobeerd maar tevergeefs :N Ik wacht gewoon tot ik zo'n desktop van het ROC heb (die ik denk ik toch haal als ie wel redelijk is qua prijs/kwaliteit) en dan zie ik wel... Een bay voor mijn 2,5" SATA HDD halen en dan lukt het wel hoop ik :)

Okee nog even gekeken, het HDD lampje knippert maar stopt na een paar seconde, de aan/uit-knop brand en het lichtje dat ie aan staat op de voorkant van de laptop, linksonder toetsenbord.

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Denk jij echt dat het niemand op zal vallen dat Zamgod dat ding tot op het socket open heeft gehad? Ik zou hem nog eens open maken en alle stekkertjes en draadjes eens stevig op zijn plaats drukken.

Dat heb ik ook al eens geprobeerd maar tevergeefs :N Ik wacht gewoon tot ik zo'n desktop van het ROC heb (die ik denk ik toch haal als ie wel redelijk is qua prijs/kwaliteit) en dan zie ik wel... Een bay voor mijn 2,5" SATA HDD halen en dan lukt het wel hoop ik :)

Okee nog even gekeken, het HDD lampje knippert maar stopt na een paar seconde, de aan/uit-knop brand en het lichtje dat ie aan staat op de voorkant van de laptop, linksonder toetsenbord.

Je moet niet gaan opgeven de`r moet gewoon een oplossing zijn om de laptop weer aan de praat te krijgen

al gekeken of echt alles wel goed zit of je niet per ongeluk een stekkertje in een verkeerde input heb gestoken

want als hij wel opstart maar je krijgt geen beeld dan is er toch iets anders aan de hand

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Zeeeer grote bump maar ik kan jullie nu met succes vertellen dat ik heb gewonnen!!!

acer-win.jpg

Had eens besloten om de laptop weer eens te proberen, omdat het kan en als ie kapot was er toch weinig meer kon gebeuren. Heb nu een Ubuntu LiveUSB draaien dus dat is mooi :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeeeer grote bump maar ik kan jullie nu met succes vertellen dat ik heb gewonnen!!!

https://dl.dropbox.com/u/18431121/Foto%27s/acer-win.jpg[/ img]

Had eens besloten om de laptop weer eens te proberen, omdat het kan en als ie kapot was er toch weinig meer kon gebeuren. Heb nu een Ubuntu LiveUSB draaien dus dat is mooi :)

Dat is mooi, werkt het opnieuw installeren van Windows misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeeeer grote bump maar ik kan jullie nu met succes vertellen dat ik heb gewonnen!!!

https://dl.dropbox.c...7s/acer-win.jpg[/ img]

Had eens besloten om de laptop weer eens te proberen, omdat het kan en als ie kapot was er toch weinig meer kon gebeuren. Heb nu een Ubuntu LiveUSB draaien dus dat is mooi :)

Dat is mooi, werkt het opnieuw installeren van Windows misschien?

Daar is ie nu mee bezig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...