Jump to content

Windows

Wat vinden jullie het beste Windows ooit gemaakt?  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie het beste Windows ooit gemaakt?

• 1) Windows 3.1
      0
    • 2) Windows 3.11 for workgroups
      0
    • 3) Windows 95
      0
    • 4) Windows 98
      2
    • 5) Windows 98 2nd edition
      0
    • 6) Windows ME
      0
    • 7) Windows 2000
      2
    • 8) Windows XP home edition
      9
    • 9) Windows xp professional edition
      12
    • 10) ik heb een andere besturingssysteem
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik windows xp home omdat die erg stabiel is en geen DOS gezeik meer

ik zoy graag een andere besturingssysteem willen maar ik blijf toch bij windows ivm met ondersteuning van de nieuwste games

Geplaatst:

Mening van mij idem dito aan die van robin.

Ik heb ook Xp proffesionel gehad, maar dat is toch meer voor werkcomputers en niet om lekker op te GTA en ofzo.

Geplaatst:

ik kon niet kiezen tussen windows 98 en xp prof. maar ik heb toch maar voor xp gekozen terwijl ik 98 ook goed vind

• 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:
Keb XP Home... Wats eigeluk ut versgil tusse Home en Prof. ????? :huh:

home edition is meer voor thuis computers en met professional heb je meer mogelijkheden voor de zakelijke computers

ik heb zelf pro want ik werk nogal veel met typwerk en programma's die home niet heeft ;)

Geplaatst:
Keb XP Home... Wats eigeluk ut versgil tusse Home en Prof. ?????  :huh:

home edition is meer voor thuis computers en met professional heb je meer mogelijkheden voor de zakelijke computers

ik heb zelf pro want ik werk nogal veel met typwerk en programma's die home niet heeft ;)

ja ik heb hem ook :lol:

Geplaatst:

Ik heb XP home gekozen.

Deze heb ik zelf ook een keer gehad, op me laptop maar na 4 weken was ie wel gecrasht door iets, maar toch vind ik hem de beste.

Alles staat super duidelijk uitgelegt, je kan heel snel bepaalde skins nemen, bij andere windows versies moet je heel lang wachten eer dat je de skin hebt, en de menubalken zien er duidelijker uit.

Ook het opstarten is supersnel geworden.

Windows 2000 heb ik nu op me laptop staan, en met deze heb ik ook nog geen enkel probleem gehad, ik heb hem al zowat een jaar erop staan en geen enkel probleem gehad, maar deze is wel iets slomer dan XP dus vandaar dat XP is beter is.

Geplaatst:

ik heb windows 98 gekozen omdat je daar het meeste mee kunt doen, ik draai dus ook een dual boot met windows 98 en win xp pro en soms draai ik knoppix, das een versie van linux en dat draait ook mooi, nu ben ik bezig met windows media center 2005 ;)

Geplaatst: (bewerkt)

MS DOS fijn???

Volgens mij wordt ik gek.

Al die kut commandos uit je hoofd kennen, saai zwarte achtergrond, niet snel allemaal tyfus lettertjes, geen spannende spelletjes.

MS DOS is en was waardeloos.

Bewerkt: door MightyDuck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...