Jump to content

Windows

Wat vinden jullie het beste Windows ooit gemaakt?  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie het beste Windows ooit gemaakt?

• 1) Windows 3.1
      0
    • 2) Windows 3.11 for workgroups
      0
    • 3) Windows 95
      0
    • 4) Windows 98
      2
    • 5) Windows 98 2nd edition
      0
    • 6) Windows ME
      0
    • 7) Windows 2000
      2
    • 8) Windows XP home edition
      9
    • 9) Windows xp professional edition
      12
    • 10) ik heb een andere besturingssysteem
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Geef mij maar Windows, ik heb ook een lange tijd met MS-DOS gewerkt, maar ik vind die commando's maar niks.

@Mightyduck kan je een beetje op je taal letten?

Geplaatst:
MS DOS fijn???

Volgens mij wordt ik gek.

Al die kut commandos uit je hoofd kennen, saai zwarte achtergrond, niet snel allemaal tyfus lettertjes, geen spannende spelletjes.

MS DOS is en was waardeloos.

vroeger had je niks anders, als ik kon kiezen tussen dos of windows 3.11 koos ik dos hoor

Geplaatst:

Vroeger vroeger, vroeger is niet meer we leven nu in 2004 hoor, ik had in die tijd helemaal geen computer aangeschaft, mischien heel leuk maar je had er niks aan, je kon er niks mee, toen Windows 95 aan kwam toen was het pas cool toen kon je pas wat met je computer en dat is nu meer uitgebreid geworden en nu is Windows XP de beste, MS Dos was altijd al slecht, iedereen klaagde erover en daarom hebben ze nu Windows gemaakt.

Geplaatst:

ik heb er niemand ove klagen hoor, en het was weldegelijk een reden om zon pc aan te schaffen, ke kon er vrij veel mee maar ieder heeft zijn eigen reden dus moet jij niet zeggen dat je er niks mee kon, JIJ kon er niks mee maar een hoop andere mensen wel

Geplaatst:

Ik werk op school nog met DOS, het is echt niks aan beetje directorys aanmaken, een simpel tekstverwerkings programmatje met de naam EDIT en een beetje commandos uittesten.

Dingen die er dus niet opzitten en die wel nodig zijn:

Internet

Office pakket

Snelheid

Simpele muisbesturing

Snel opzoeken waar iets staat

Veel geheugen

Maargoed, ik vind MS Dos dus gewoon niks aan en totaal niet meer nodig, vandaar dat het ook niet meer in de nieuwere Windows versies zit.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...