eemgooglefinder Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 hallo allemaal, als ik gta 4 graphics installeer werkt het heel langzaam. ik heb windows 7 alvast bedankt Eemgooglfinder Reageren
Casss Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 GTA4 Graphics? Een een of andere modificatie die het spel mooier maakt? Gimme gimme gimme. OT: Waarschijnlijk kan je systeem het niet aan, het gaat niet werken dus. Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Waarschijnlijk bedoel je de ENBSeries? Zoals Casss hierboven al zei: "Waarschijnlijk kan je systeem het niet aan". Post anders als je het zeker wilt weten je specs. Reageren
eemgooglefinder Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk bedoel je de ENBSeries? Zoals Casss hierboven al zei: "Waarschijnlijk kan je systeem het niet aan". Post anders als je het zeker wilt weten je specs. ik kan het me bijna niet voorstellen, windows 7 home premium 64 bits NVIDIA Geforce G 103m Intel pentium dual-core CPU en op can you run it staat dat mijn systeem gta 4 aankan dus. Bewerkt: 1 juli 2010 door eemgooglefinder Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Zo te zien is het een laptop, die zijn zoiezo al minder krachtig dan normale pc's. Je kan proberen in het configuratiebestand de instellingen lager te zetten. en kijken of ie het dan doet. En canyourunit moet je niet vertrouwen, dat is een poep site eerste klas. Als je het wilt controleren gebruik dan: Flistkikker infotool. Reageren
eemgooglefinder Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Zo te zien is het een laptop, die zijn zoiezo al minder krachtig dan normale pc's. Je kan proberen in het configuratiebestand de instellingen lager te zetten. en kijken of ie het dan doet. En canyourunit moet je niet vertrouwen, dat is een poep site eerste klas. Als je het wilt controleren gebruik dan: Flistkikker infotool. hoe bedoel je dat in het configuratiebestand?? :$ Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Zo te zien is het een laptop, die zijn zoiezo al minder krachtig dan normale pc's. Je kan proberen in het configuratiebestand de instellingen lager te zetten. en kijken of ie het dan doet. En canyourunit moet je niet vertrouwen, dat is een poep site eerste klas. Als je het wilt controleren gebruik dan: Flistkikker infotool. hoe bedoel je dat in het configuratiebestand?? :$ de enb.ini daar kun je instellingen veranderen en ook lager/uit ztten Reageren
eemgooglefinder Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Zo te zien is het een laptop, die zijn zoiezo al minder krachtig dan normale pc's. Je kan proberen in het configuratiebestand de instellingen lager te zetten. en kijken of ie het dan doet. En canyourunit moet je niet vertrouwen, dat is een poep site eerste klas. Als je het wilt controleren gebruik dan: Flistkikker infotool. hoe bedoel je dat in het configuratiebestand?? :$ de enb.ini daar kun je instellingen veranderen en ook lager/uit ztten gewoon alle nummers verlagen en anders naar hoeveel?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.