Jump to content

[NIEUW]Goedkope redelijke computer


FireFighter

Recommended Posts

Beste Forumleden,

De laatste tijd vind ik computergaming minder leuk. Ik heb al eerder een topic geopend waarbij ik een monster PC wilde die alle spellen aankon, maar aangezien de gaming op de pc mij minder interesseert, zou ik graag een wat goedkopere computer willen nemen. Ik heb geen verstand van computers, dus vraag ik het jullie.

Budget

Het budget ligt rond de €600.

Doel

Het doel van de nieuwe computer is het spelen van redelijke spellen (Emergency 4, Flight Simulator 2004, Men of War, Age of Empires III en Medieval II: Total War), internetten en MSN'en.

Zelfgebouwd of Merk

Dit keer wil ik zekerweten een Merk computer. Mijn voorkeur gaat uit naar HP.

Overig

Als het kan wil ik een Laptop, maar een desktop is ook prima.

Voor €600 wil ik minimaal de computer zelf en een scherm. Ik heb ongeveer €100 extra voor overige accessoires (Muis, Toetsenbord e.d)


Ik hoop dat jullie er wat van kunnen maken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfgebouwd of Merk

Dit keer wil ik zekerweten een Merk computer. Mijn voorkeur gaat uit naar HP.

Overig

Als het kan wil ik een Laptop, maar een desktop is ook prima.

Voor €600 wil ik minimaal de computer zelf en een scherm. Ik heb ongeveer €100 extra voor overige accessoires (Muis, Toetsenbord e.d)


Ik hoop dat jullie er wat van kunnen maken. :)

Je beseft toch zelf wel dat merkcomputers juist van mindere kwaliteit zijn dan samengestelde? Maargoed, voor laptops kun je niet anders dan merken. Ff wat zoeken naar leuke laptops..:)Btw, HP heeft een zeer slechte reputatie qua laptops, 1/3 HP laptops heeft na 3 jaar een hardwaretechnish defect. Wat je ook doet, zeker geen HP laptop...Hetgeen ik nu zeg komt uit een onderzoek, en is dus geen haterspraat jegens HP.

Voor 619 euro vond ik dit:

http://www.laptopsho...e-l650-12z.html

Maar geef je 30 euro uit van die 100 euro aan kwaliteit, dan kom je uit op dit beest: