danny18 Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Hallo mede forum mensen Ik en andere mensen op het forum hebben de laatste behoorlijk gemerkt dat het Picture post & commentary behoorlijk "dood" is dus ik wou het topic in het zonnetje te zetten met een speciale sig dat hopelijke wat aandacht trekt. Type: signature Stijl: Abstract aangezien dat misschien wel bij het thema zal passen. Grootte: het liefst 500X150PX en 100kb (oftewel maximum volgens de forum regels) Voorbeeld: Op de achtergrond bijvoorbeeld renders van modellen enzovoort en dan in het midden de topic naam (als je er paar nodig hebt ik wil wel wat renders maken) Tekst: natuurlijk de naam van het topic "Picture post & commentary het liefst erg opvallend (ook niet te erg) Rand: Een klein vervagend randje zou mooi zijn Kleuren: geen idee:bonk: ik geef de maker liever dat soort vrijheid Bewerkt: 1 juli 2010 door danny18
p-p Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 hey, ik zou wel eens wat willen proberen, maar zou jij dan wat renders kunnen maken? ik ben er niet zo heel goed in, maar voor de rest kan ik wel wat leuke dingen met tekst, randen, enz... p-p
danny18 Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) hey,http://img651.imageshack.us/i/ka ik zou wel eens wat willen proberen, maar zou jij dan wat renders kunnen maken? ik ben er niet zo heel goed in, maar voor de rest kan ik wel wat leuke dingen met tekst, randen, enz... p-p Bedankt ik zal wel even paar rendertjes voor je maken van me bestaande modellen. EDIT: hopelijk heb je hier iets aan: Paar rendertjes Bewerkt: 1 juli 2010 door danny18
p-p Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Als het p-p niet lukt doe ik deze wel hey, ja sorry, ik was even bezig met leren, maar ik heb al wel een beginnetje... het lukt me niet echt want ik ben hier echt totaal geen ster in, maar ik probeer maar wat, verwacht niet te veel a.u.b. anders zijn jullie misschien teleurgesteld... dit is at ik nu heb, nog niet helemaal klaar, maar anders mag royboow het wel doen, tenzij jullie die van mij toch goed vinden p-p
danny18 Geplaatst: 1 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Je sig is best wel goed gelukt maar ik ga denk ik wel andere renders en plaatjes oploaden dat een beetje de technische kant van 3dsmax enzo laat zien het zou overigens mooi zijn geweest als de tekst in het midden was. Ik zit alleen nog te denken hoe ik het moet uitleggen hoe ik het wil. EDIT: ik bedoel in het midden van de sig de naam en dan op de achtergrond een render van een model ik zou nog wel een huisje ofzo maken voor een render. Bewerkt: 1 juli 2010 door danny18
p-p Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) ok dat is goed, ik zal alvast eens kijken wat ik nu kan doen... p-p EDIT: hey, hierbij heb ik al wat uitgeprobeerd: zo goed? of toch een andere render? Bewerkt: 1 juli 2010 door p-p
Remcconen Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Het zou mooier, veel mooier, zijn om de stocks beter te renderen, en daarna inblenden voor een veel mooier resultaat.
p-p Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 hmm, ik ben echt nog maar een beginner, dus betekent dat helaas dat ik echt helemaal niets begrijp van wat je zei... :$ stock? inblenden? p-p
Remcconen Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Stock: Gebruikte afbeelding (volledig) Render: Uitgeknipte gedeelde van de gebruikte afbeelding. Inblenden: d.m.v. inblenden maak je de randjes nog iets mooier, het laat de kleuren iets in elkaar overlopen van de achtergrond en de render. (Toch?:$)
Kloep Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Inblenden: d.m.v. inblenden maak je de randjes nog iets mooier, het laat de kleuren iets in elkaar overlopen van de achtergrond en de render. (Toch?:$) Het zorgt er inderdaad voor dat je render wat meer overloopt (inblend) met je achtergrond. Dan ziet de render er niet zo opgeplakt uit. Dit hoef je niet altijd te doen, in mijn huidige sig is dit bijvoorbeeld niet gebeurd.
p-p Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 ik ben een beetje aan de slag gegaan met photoshop, eerst had ik namelijk paint.NET, maar dit is wat ik wel heb kunne maken:
danny18 Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 ik ben een beetje aan de slag gegaan met photoshop, eerst had ik namelijk paint.NET, maar dit is wat ik wel heb kunne maken: Dat is inderdaad al wel wat beter maarik upload zo nog wel 1 render voor je
GwnHugo Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb ook even wat geprobeerd. Ik heb het simpel gehouden, want volgens mij past het anders niet echt bij het onderwerp. Als ik er nog iets aan moet veranderen zeg je het maar.
danny18 Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb ook even wat geprobeerd. Ik heb het simpel gehouden, want volgens mij past het anders niet echt bij het onderwerp. Als ik er nog iets aan moet veranderen zeg je het maar. Die is mooi geworden :o zoiets bedoelde ik dus ook :o Nog 1 klein dingetje zou je de letters een efect kunne geven van soort bekrast metaal zoiets als dit
Recommended Posts