Jump to content

Toegestane YouTube liedjes?


ikt

Recommended Posts

Hallo :)

Ik wil weer een paar video's uploaden met wat muziek eronder, maar is er een lijst waarop is te zien welke liedjes allemaal mogen? Ik heb namelijk niet graag dat het gameplaygeluid ook wordt gemute als ik een liedje bij een filmpje doe dat niet mag van YouTube ;)

Danku :3

[Of een lijst met alle verboden liedjes, waarschijnlijk is dat minder :puh:]

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Kies een lied dat is uitgegeven door WMG, het geluid daarvan wordt sowieso uitgeschakeld maar je kan makkelijk de claim betwisten door een formuliertje in te vullen en dan heb je in één minuut je geluid terug. Uitleg in de description van deze vid:

En WMG bezit zowat alle artiesten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen lijst maar wel een goede raad: Doe niet het lied dat begint met "let the party set the floor" want dan word je geluid misschien niet gemute door YT maar wel door 95% van de YT gebruikers zelf en dan kan je ook een heleboel reacties verwachten met "pff fucked up music, overused shit." enzo.

YT zit vol met dat lied en iedereen is er schijtziek van :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen lijst maar wel een goede raad: Doe niet het lied dat begint met "let the party set the floor" want dan word je geluid misschien niet gemute door YT maar wel door 95% van de YT gebruikers zelf en dan kan je ook een heleboel reacties verwachten met "pff fucked up music, overused shit." enzo.

YT zit vol met dat lied en iedereen is er schijtziek van :7 .

Wat dacht je van dat Rick Rolled nummer, dáár word je pas ziek van. :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

Kies een lied dat is uitgegeven door WMG, het geluid daarvan wordt sowieso uitgeschakeld maar je kan makkelijk de claim betwisten door een formuliertje in te vullen en dan heb je in één minuut je geluid terug. Uitleg in de description van deze vid:

En WMG bezit zowat alle artiesten. :puh:

Zowat alle artiesten is nogal overdreven hoor :puh: maar hier staat een lijst, of ze 100% klopt weet ik wel niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...