Jump to content

Festivals Zomer 2010


BV_1993

Recommended Posts

Beste GTAForumers,

naar welke festivals gaan jullie deze zomer? Vertel er ook het liefst bij waarom jij er heen gaat en welk genre muziek er op het festival gepeeld wordt.

Ik ga deze zomer naar Pukkelpop gaan. Ze spelen er eigenlijk erg veel verschillende genres, van Rock tot Electro.

Dit zijn een paar artiesten die ik er zeker wil zien:

-Deadmau5

-The Bloody Beetroots

-Goose

-Digitalism

-Two Door Cinema Club

Link to comment
Delen op andere websites

Ehrm...

Ik ben bij Intents Festival 2010 geweest, was gewoon kei vet!

Ik wouw naar summerfestival, maar dat kon helaas niet doorgaan ivm met de PW week :N.

Decibel Outdoor Festival gaan we dit jaar ook proberen :).

Voor de rest zijn er niet veel festivals waar ik me in interesseer deze zomer. Wel genoeg tentfeesten :bier:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde naar North Sea Jazz gaan, maar mijn ouders hadden de vakantie precies in de week

gepland. Ze konden het ook niet meer terugdraaien. :(

Spijtig voor je, misschien is er wel een ander festival dat je wel interesseert?

Ik heb nu al medelijden met de mensen die op Rock Werchter zitten, die zijn nu waarschijnlijk kletsnat :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde naar North Sea Jazz gaan, maar mijn ouders hadden de vakantie precies in de week

gepland. Ze konden het ook niet meer terugdraaien. :(

Spijtig voor je, misschien is er wel een ander festival dat je wel interesseert?

Ik heb nu al medelijden met de mensen die op Rock Werchter zitten, die zijn nu waarschijnlijk kletsnat :7

Ja, Rockin park leek me ook wel wat. Met Pearl Jam en White lies. Maar dat is al geweest toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde naar North Sea Jazz gaan, maar mijn ouders hadden de vakantie precies in de week

gepland. Ze konden het ook niet meer terugdraaien. :(

North Sea Jazz leek me ook awesome. Roy Hargrove <3

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde naar North Sea Jazz gaan, maar mijn ouders hadden de vakantie precies in de week

gepland. Ze konden het ook niet meer terugdraaien. :(

North Sea Jazz leek me ook awesome. Roy Hargrove <3

Je moet niet treuren om wat gepasseerd is maar kijken naar welke festivals je wel nog kan gaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga naar Pukkelpop dit jaar, wie ik zeker wil zien is Magnetic Man, High Contrast, Noisia, ...

Verder ga ik nog naar Dour waar ik zeker naar Skream en Benga wil gaan kijken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net terug van Rock Werchter! :D

En? Ik had nog even gekeken, maar telkens als ik naar die uitzending ging waren ze aan het

praten met artiesten. Ook heb ik een stukje van the specials gezien. Maar toen ging ik een film kijken dus de rest heb ik gemist. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net terug van Rock Werchter! :D

En? Ik had nog even gekeken, maar telkens als ik naar die uitzending ging waren ze aan het

praten met artiesten. Ook heb ik een stukje van the specials gezien. Maar toen ging ik een film kijken dus de rest heb ik gemist. :puh:

Het was echt super! Ik zal even mijn top 3 geven van beste acts:

1. Green Day

2. Them Crooked Vultures

3. Rammstein

Link to comment
Delen op andere websites

Werchter vind ik persoonlijk te duur, het zijn dezelfde bands dat je op Pinkpop ziet, daarom ben ik naar Landgraaf afgezakt en niet naar Werchter, dat letterlijk om de hoek ligt. Verder dit jaar was er nog Groezrock (Hardcore - Punk )en Springtime Festival (Dubstep - Drum and Bass). De festivals die ik deze zomer ga doen zijn Reggea Geel, Summerfest CC Het Loo en Pukkelpop.

Link to comment
Delen op andere websites

Werchter vind ik persoonlijk te duur, het zijn dezelfde bands dat je op Pinkpop ziet, daarom ben ik naar Landgraaf afgezakt en niet naar Werchter, dat letterlijk om de hoek ligt. Verder dit jaar was er nog Groezrock (Hardcore - Punk )en Springtime Festival (Dubstep - Drum and Bass). De festivals die ik deze zomer ga doen zijn Reggea Geel, Summerfest CC Het Loo en Pukkelpop.

Tja, Rock Werchter is gekend voor het goeie comfort en duurt 4 dagen hoor, dus zo duur is dat nu ook weer niet. Ik heb mijn ticket al voor Pukkelpop, 145 Euro voor een ticket vind ik nog betaalbaar hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...