Jump to content

Festivals Zomer 2010


BV_1993

Recommended Posts

Ik ga naar Pukkelpop dit jaar, wie ik zeker wil zien is Magnetic Man, High Contrast, Noisia, ...

Verder ga ik nog naar Dour waar ik zeker naar Skream en Benga wil gaan kijken. ^_^

Heb je je ticket al? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu al medelijden met de mensen die op Rock Werchter zitten, die zijn nu waarschijnlijk kletsnat :7

Toen met die stortregen zat ik onder een partytent op de camping, verder nergens last van gehad. :)

Ik ben net terug van Rock Werchter! :D

En het was top hè? Ik vond van wel in ieder geval.

Het was echt super! Ik zal even mijn top 3 geven van beste acts:

1. Green Day

2. Them Crooked Vultures

3. Rammstein

Vond Green Day tegenvallen, Them Crooked Voltures was wel top, Rammstein was wel lachen. Ik vond vooral Pearl Jam en Jack Johnson vet. :)

Ben dus al naar Rock Werchter geweest, Rockin Park idem dito. Ga nog naar Sziget (en dat wordt echt hardcore zuipen) en naar Pukkelpop. Mooie zomer dus. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ben dus al naar Rock Werchter geweest, Rockin Park idem dito. Ga nog naar Sziget (en dat wordt echt hardcore zuipen) en naar Pukkelpop. Mooie zomer dus. :D

Leuk, het wordt een drukke en dure zomer voor jou :puh: je hebt je ticket voor Pukkelpop toch al gekocht? Want ze zijn voor het eerst in hun hele geschiedenis uitverkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben dus al naar Rock Werchter geweest, Rockin Park idem dito. Ga nog naar Sziget (en dat wordt echt hardcore zuipen) en naar Pukkelpop. Mooie zomer dus. :D

Leuk, het wordt een drukke en dure zomer voor jou :puh: je hebt je ticket voor Pukkelpop toch al gekocht? Want ze zijn voor het eerst in hun hele geschiedenis uitverkocht.

Ja, een aantal maanden geleden al. Augustus wordt een mooie maand. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Rock Werchter, Dour en Lowlands hier...

Regen op werchter? Mwah zaterdagochtend wat regen gehad, totaal geen last van gehad, de hittegolf was erger. De aankomstdag (woensdag 14 juli) op Dour juist wel last gehad van een hoop regen en modder, maar goed een beetje regen hoort nou eenmaal bij een festival ;)

Bewerkt: door Azer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...