kwik360 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Hallo, ik heb me de afgelopen dagen rot gezocht om hier "goede" info over te vinden.. maar niks werkte. ik ben van plan om rechts iets onder het hp en geld tekst neer tezetten, zoals positie en je punten/ KD (weet nog niet zeker wat allemaal) het is mezelf nog niet gelukt om dit te doen, en aangezien samp wiki offline is.. :S zou iemand mij hier kunnen helpen? alvast bedankt! Gr. Kwik Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik gebruik zelf een filterscript daarvoor. Alles manueel doen is veel te veel werk. Ik heb een oudere versie van het bewuste filterscript. Het heeft iets minder functies dan de nieuwste versie, maar werkt daarom niet minder goed. Uitleg is wel in het Engels. http://www.mediafire.com/file/4ycjhjjdd2g/TextDrawEditor.amx Reageren
Wanted Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Hier is de allernieuwste versie als je die nodig hebt. http://ul.to/ronjxq Reageren
kwik360 Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 (bewerkt) hey, heel erg bedankt jullie 2! ik ga ze nu even bekijken, zal wel neerzetten welke ik het handigst vind. dan weten anderen dat ook weer uuh... hoe kan ik ze bekijken/openen want hier kan ik niet echt barveel mee :S Bewerkt: 2 juli 2010 door kwik360 Reageren
Wanted Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Je zet de .amx in de filterscripts map, dan zet je je server aan, typ je in de console: loadfs TextDraw. Dan ga je ingame, en typ je /text. Reageren
kwik360 Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 maar werkt dit nonstop ingame? of moet ik steeds dat intypen? het punt is dat ik dit altijd in mescherm heb.. :S Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Je maakt je text met dat filterscript. Als je er mee klaar bent kies je de optie 'opslaan' in een van de menu's. Geef het bestand een duidelijke naam. In de scriptfiles map van je server zal je nu je tekst bestand zien staan. Alles wat in dat bestand staat kopieer je naar je gamemode, onder de juiste callback (meestal OnGameModeInit). Daarna gebruik je TextdrawShowForPlayer, TextdrawShowForAll, etc. om de tekst op het scherm te laten verschijnen wanneer je dat wil (bv. OnPlayerSpawn, OnPlayerDeath, etc). Reageren
kwik360 Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Je maakt je text met dat filterscript. Als je er mee klaar bent kies je de optie 'opslaan' in een van de menu's. Geef het bestand een duidelijke naam. In de scriptfiles map van je server zal je nu je tekst bestand zien staan. Alles wat in dat bestand staat kopieer je naar je gamemode, onder de juiste callback (meestal OnGameModeInit). Daarna gebruik je TextdrawShowForPlayer, TextdrawShowForAll, etc. om de tekst op het scherm te laten verschijnen wanneer je dat wil (bv. OnPlayerSpawn, OnPlayerDeath, etc). Hey, Dankje voor de goede uitleg! ik was een weekend weg, dus kon het niet proberen.. maar het werkt! Dankje! Gr. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.